Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مشخصات کامل گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ4 سامسونگ افشا شد

مشخصات کامل گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ4 سامسونگ افشا شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

هنوز حداقل چند ماه تا رونمایی رسمی سامسونگ از گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ4 فاصله داریم، اما به لطف رندرهایی که ماه گذشته به بیرون درز کرد، از قبل می‌دانیم که ظاهر این دستگاه چگونه خواهد بود. قبلاً برخی از جزییات گلکسی زد فلیپ4 نیز فاش شده است، اما اکنون لیست کاملی از مشخصات این گوشی منتشر شده که تصویر کامل‌تری از این دستگاه تاشو سامسونگ در سال 2022 را ارائه می‌دهد.

منبع این خبر ادعا می‌کند که گلکسی زد فلیپ4، رابط کاربری One UI 4 مبتنی بر اندروید 12 را اجرا کرده و به پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 با 8 گیگابایت رم و دو گزینه ذخیره‌سازی 128 و 256 گیگابایتی مجهز شده است. این جزییات مطابق با لیست گیک‌بنچ است که در آن، این گوشی هوشمند با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، رم 8 گیگابایتی و اندروید 12 مشاهده شده بود.

مشخصات کامل گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ4 سامسونگ افشا شد

با این حال، در حالیکه اطلاعات قبلی ادعا می‌کرد که گلکسی زد فلیپ4 با باتری 3400 میلی‌آمپر ساعتی عرضه می‌شود، این منبع می‌گوید که این گوشی هوشمند دارای یک باتری 3700 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 25 واتی و شارژ بی‌سیم 10 واتی خواهد بود (گلکسی زد فلیپ3 با شارژ سیمی 15 واتی عرضه شد).

همچنین مطالعه کنید
نمایشگر خارجی گلکسی زد فلیپ 5، برنامه های بهینه سازی شده ویژه گوگل را اجرا می‌کند

دیگر جزییات فاش‌شده از این دستگاه عبارتند از صفحه نمایش امولد 6.7 اینچی با وضوح +FullHD، نرخ نوسازی 120 هرتزی و یک حفره پانچ در مرکز پنل برای دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی. صفحه‌نمایش امولد بیرونی هم که بزرگتر از فلیپ3 (2.1 اینچ در مقابل 1.9 اینچ) است دارای یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و یک سنسور 12 مگاپیکسلی فوق‌عریض است.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>