جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

لپ تاپ اینفینیکس زیرو بوک اولترا با هوش مصنوعی معرفی شد

لپ تاپ اینفینیکس زیرو بوک اولترا مجهز به هوش مصنوعی معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند اینفینیکس (Infinix) از لپ تاپ جدید «زیرو بوک اولترا» (ZeroBook Ultra) خود رونمایی کرد. این مدل جدید که تقریباً یک‌سال بعد از معرفی لپ‌تاپ زن‌بوک 13 (ZenBook 13) اینفینیکس راهی بازار می‌شود، به هوش مصنوعی مجهز است. برای آشنایی با مشخصات و ویژگی‌‎های لپ‌تاپ اینفینیکس زیرو بوک اولترا، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات لپ‌تاپ اینفینیکس زیرو بوک اولترا

لپ‌تاپ زیرو بوک اولترا دارای بدنه‌ای تماماً فلزی فوق‌باریک با طراحی متفاوت «Meteorite Phase» و یک نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی FHD با پوشش ۱۰۰ درصدی از گستره‌ی رنگی sRGB و روشنایی ۴۰۰ نیت است.

این لپ‌تاپ از پردازنده‌های Core Ultra 5/7/9 اینتل، همراه با حداکثر ۳۲ گیگابایت رم LPDDR5x و ۱ ترابایت حافظه‌ی اس‌اس‌دی با دو اسلات SSD بهره می‌برد. اینفینیکس لپ‌تاپ جدید خود را به پردازنده‌ی گرافیکی Intel Arc مجهز کرده است تا نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه‌ی روان و پایداری را با رزولوشن 1080P برای بسیاری از بازی‌ها تضمین کند. گفته می‎‌شود عملکرد این پردازنده‌ی گرافیکی، دو برابر سریع‌تر و کارآمدتر از پردازنده‌های گرافیکی Intel Iris Xe است.

واحد پردازش عصبی (NPU) اختصاصی لپ تاپ اینفینیکس زیرو بوک اولترا از قابلیت‌های مبتنی‌ بر هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند. این محصول همچنین از سیستم خنک‌کننده‌ی ICE Storm 2.0 با دو فن ۶۵ میلی‌متری و ۷۹ تیغه برخوردار است که مدیریت دمای مناسبی را برای کاربران تضمین می‌کند.

لپ تاپ اینفینیکس زیرو بوک اولترا با هوش مصنوعی معرفی شد

از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ باید به قابلیت AI BeautyCam Enhancement برای ردیابی چهره و تاری پس‌زمینه، ارائه‌ی صدای متعادل با آرایه‌ی چهارگانه و گزینه‌های اتصال مختلفی مانند وای‌فای 6/6E، اسلات کارت SD، جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا، پورت‌های USB 3.0 و Type-C و HDMI 1.4 اشاره کرد. لپ‌تاپ اینفینیکس زیرو بوک اولترا همچنین به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل ویندوز 11 را اجرا می‌کند و به هوش مصنوعی کوپایلت (Copilot) مایکروسافت مجهز است.

اینفینیکس زیرو بوک اولترا از تاریخ ۱۰ جولای (۲۰ تیر) در سه نسخه‌ی مختلف به فروش خواهد رسید؛ مدل مجهز به پردازنده‌ی Ultra 5 با قیمت ۵۹٬۹۹۰ روپیه (حدود ۷۲۰ دلار)، مدل مجهز به پردازنده‌ی Ultra 7 با قیمت ۶۹٬۹۹۰ روپیه (حدود ۸۴۰ دلار) و مدل دارای پردازنده‌ی Ultra 9 اینتل با قیمت ۸۴٬۹۹۰ روپیه (حدود ۱٬۰۲۰ دلار).

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *