جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

لپ تاپ کالرفول EPOCH 14 AI با پردازنده نسل سیزدهم Core i9 اینتل رونمایی شد

لپ تاپ کالرفول EPOCH 14 AI با پردازنده نسل سیزدهم Core i9 اینتل رونمایی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی کالرفول (COLORFUL) در نمایشگاه Computex 2024 از لپ تاپ کالرفول EPOCH 14 AI رونمایی کرد. برای آشنایی بیشتر با این لپ‌تاپ جدید با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات کلیدی لپ تاپ کالرفول EPOCH 14 AI

لپ‌تاپ کالرفول EPOCH 14 AI با ضخامت «17.9 میلی‌متری»، وزن «1.5 کیلوگرمی» و قابلیت حمل «آسان» خود مناسب استفاده روزانه کاربران «حرفه‌ای، تولیدکنندگان محتوا و گیمرها» بوده و امکان «انجام مالتی تسکینگ (استفاده همزمان از چندین نرم‌افزار) کارآمد»، «تولید محتوای نوشتاری، صوتی و بصری خلاقانه» و «گیمینگ فراگیر» را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. علاوه بر این این لپ‌تاپ با بدنه تمام فلزی، بسیار بادوام بوده و «آلومینیوم ماشین‌کاری‌شده با استفاده از روش CNC» به‌کارگرفته‌شده در لایه بیرونی این لپ‌تاپ، ظاهری براق و بسیار شیک را به آن بخشیده است.

لپ‌تاپ کالرفول EPOCH 14 AI دارای یک صفحه نمایش 14 اینچی با «رزولوشن 2560 در 1600 پیکسلی (QHD)، نرخ نوسازی 165 هرتزی، نسبت تصویر 16:10 و حداکثر روشنایی 500 نیتی» است. علاوه بر این، این نمایشگر طیف رنگی DCI-P3 را به طور کامل پوشش می‌دهد.

لپ تاپ کالرفول EPOCH 14 AI از جدیدترین پردازنده‌های نسل سیزدهم Core i9 (حداکثر 13900H) کمپانی اینتل پشتیبانی کرده و به پردازنده گرافیکی جی‌فورس (GeForce) RTX 4070 کمپانی انویدیا مجهز می‌باشد. علاوه بر این، این دستگاه از رم نوع DDR5 با حداکثر ظرفیت «32 گیگابایتی» پشتیبانی کرده و کالرفول آن را با فضای ذخیره‌سازی داخلی نوع PCIe نسل 4 با ظرفیت «1 ترابایتی» پیکربندی کرده است. لازم به ذکر است، این لپ‌تاپ از طریق سیستم‌عامل ویندوز 11 عملکرد خود را به نمایش گذاشته و از طیف متنوعی از قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین کمپانی کالرفول در تلاش است یک مدل مجهز به صفحه‌نمایش اولد از این لپ‌تاپ را نیز به بازار عرضه کند.

لپ تاپ کالرفول EPOCH 14 AI به یک «صفحه‌کلید دارای نور پس‌زمینه LED» و یک باتری «58 وات ساعتی» با پشتیبانی از شارژ «150 واتی» مجهز می‌باشد. از سایر مشخصات کلیدی این لپ‌تاپ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهره‌مندی از پورت‌های اتصال متنوع نظیر: «HDMI 2.1 ،USB-C و USB A نسل 3.2» و جک 3.5 میلی‌متری هدفون
  • پشتیبانی از اتصال کارآمد و سریع به شبکه‌های بی‌سیم Wi-Fi 6E و بلوتوث 5.2
  • بهره‌مندی از دوربین وبکم 1 مگاپیکسلی با وضوح HD و بلندگوهای استریو

جزئیات رنگ‌بندی و قیمت

لپ‌تاپ کالرفول EPOCH 14 AI در 2 گزینه رنگی «طوسی روشن» و «مشکی» و با برچسب قیمتی «1359 دلاری» به بازار عرضه می‌شود.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *