جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

نسخه 2024 لپ تاپ گیمینگ راگ زفیروس G16 ایسوس با نمایشگر اولد معرفی شد

نسخه 2024 لپ تاپ گیمینگ راگ زفیروس G16 ایسوس با نمایشگر اولد معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

ایسوس در رویداد کامپیوتکس امسال از نسخه‌ی ۲۰۲۴ لپ تاپ راگ زفیروس G16 خود (ROG Zephyrus G16 2024 GA605) رونمایی کرد. این لپ‌تاپ گیمینگ باریک و در عین حال قدرتمند، دارای یک شاسی آلومینیومی و نمایشگر اولد ROG Nebula خیره‌کننده با نسبت تصویر ۱۶ به ۱۰، رزولوشن 2.5K، نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز و پشتیبانی از G-SYNC برای تضمین تجربه‌ی بصری روان و جذاب است.

نسخه‌ی جدید لپ تاپ گیمینگ راگ زفیروس G16 ایسوس از پردازنده‌ی Ryzen 9 HX 370 شرکت AMD با ۲۴ رشته و واحد پردازش عصبی AMD Ryzen AI XDNA 2 با قدرت پردازش ترکیبی ۸۱ تاپس (تریلیون عملیات بر ثانیه) بهره می‌برد. این توان پردازشی به ویرایش سریع‌تر عکس و ویدیو، کدنویسی و چندوظیفگی پیشرفته‌تر حتی با ابزارها و قابلیت‎های مبتنی‌بر هوش مصنوعی کوپایلت ویندوز منجر می‌شود.

این لپ‌تاپ قدرتمند با حداکثر ۳۲ گیگابایت رم LPDDR5X-7500 و پشتیبانی از حافظه‌ی استاندارد SD Express 7.0 به بازار می‌آید. ایسوس پردازنده‌ی گرافیکی GeForce RTX 4070 انویدیا را برای لپ‌تاپ گیمینگ جدید خود در نظر گرفته است که قدرت پردازش هوش مصنوعی استثنایی ۳۲۱ تاپس را ارائه می‌دهد و از فناوری DLSS 3 برای بهبود نرخ فریم در بازی‌ها پشتیبانی می‌کند. در طراحی این لپ‌تاپ از سیستم خنک‌کننده‌ی هوشمند راگ با فلز مایع و سه فن نیز استفاده شده است.

نسخه‌ی ۲۰۲۴ زفیروس G16، اولین لپ تاپ راگ ایسوس با پشتیبانی از وای‌فای ۷ جهت اتصال بی‌سیم بسیار سریع به حساب می‌آید. از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ باید به مواردی مانند صدای فراگیر دالبی اتموس (Dolby Atmos)، گواهی Hi-Res، حذف نویز دو طرفه‌ی مبتنی‌بر هوش مصنوعی و باتری ۹۰ وات‌ساعتی با طول عمر طولانی اشاره کرد. با این حال، ایسوس هنوز قیمت و تاریخ عرضه‌ی این لپ‌تاپ گیمینگ جدید را به اشتراک نگذاشته است.

علاوه‌بر نسخه‌ی جدید لپ تاپ گیمینگ راگ زفیروس G16، ایسوس در رویداد کامپیوتکس ۲۰۲۴ از لپ‌تاپ‌های تاف گیمینگ A16 و A14، همراه با هدست‌های گیمینگ ROG Prism Delta 2 نیز رونمایی کرد. این لپ‌تاپ‌ها دارای پردازنده‌های جدید Ryzen AI شرکت AMD هستند که با پردازنده‌ی گرافیکی RTX 4070 جفت می‌شوند، در حالی که هدست مذکور شارژدهی استثنایی ۱۱۰ ساعته را ارائه می‌کند.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *