جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

رندرها و مشخصات ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی 5 به بیرون درز کرد!

رندرها و مشخصات ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی 5 به بیرون درز کرد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

هواوی قرار است در تاریخ ۱۹ سپتامبر (۲۹ شهریور) از ساعت هوشمند جدید «هواوی واچ جی تی 5» (Huawei Watch GT 5) رونمایی کند. با این حال، رندرها و مشخصات این گجت پوشیدنی به‌تازگی و در آستانه‌ی رونمایی رسمی به بیرون درز کرده است.

این تصاویر رندر که ظاهراً رسمی هستند، طراحی آشنایی را برای هر دو اندازه‌ی ۴۱ و ۴۶ میلی‌متری نشان می‌دهند. هر دو مدل شباهت زیادی به نسل قبلی خود دارند و از بدنه‌ای مشابه بهره‌مندند. از ویژگی‌های اصلی هواوی واچ جی تی 5 باید به مواردی مانند حاشیه‌های فلزی، بدنه‌ی ساخته‌شده از فولاد ضد زنگ، دکمه‌ی چرخان و دکمه‌ی ثانویه‌ی قابل برنامه‌ریزی اشاره کرد. این ساعت هوشمند همچنین به‌لطف کسب رده‌بندی 5ATM می‌تواند فشار عمق ۵۰ متری زیر آب را به‌خوبی تحمل کند.

نسخه‌ی ۴۶ میلی‌متری ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی 5
نسخه‌ی ۴۶ میلی‌متری ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی 5

سخت‌افزار ساعت هوشمند موردانتظار هواوی نیز دست‌خوش تغییر چندانی نشده است و گزینه‌ی ۴۱ میلی‌متری همچنان با یک نمایشگر ۱٫۳۲ اینچی اولد راهی بازار می‌شود، در حالی که نسخه‌ی ۴۶ میلی‌متری از یک نمایشگر ۱٫۴۳ اینچی برخوردار است. هواوی همچنین بین ۷ تا ۱۴ روز شارژدهی را برای گجت پوشیدنی جدید خود وعده می‌دهد. به عبارت دیگر، باتری و شارژدهی هواوی واچ GT5 نیز نسبت به نسل قبلی تغییر نکرده است.

به نظر می‌رسد تنها بهبود قابل توجه و چشمگیر این نسل از ساعت‌های هوشمند هواوی در مقایسه با نسل قبلی، پشتیبانی از سیستم TruSense است. برای آشنایی با برخی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های پیشرفته‌ی سیستم پایش سلامت جدید هواوی می‌توانید به این‌جا مراجعه کنید.

علی‌رغم فاش شدن بسیاری از مشخصات و رندرهای ساعت هوشمند هواوی واچ GT5، قیمت و تاریخ عرضه‌ی این محصول همچنان به بیرون درز نکرده است و برای آشنایی با چنین جزئیاتی باید تا رویداد رونمایی رسمی هواوی منتظر ماند.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *