جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

برند Xgimi از 5 پروژکتور جدید در نمایشگاه IFA 2024 رونمایی کرد!

برند Xgimi از 5 پروژکتور جدید در نمایشگاه IFA 2024 رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند Xgimi از ۵ پروژکتور جدید ماگو ۳ پرو (Mogo 3 Pro)، الفین فلیپ (Elfin Flip)، آئورا ۲ (Aura 2) و سری هورایزن اس (Horizon S) (شامل دو مدل مکس و پرو) در نمایشگاه IFA 2024 رونمایی کرد.

این محصولات، فناوری پیشرفته‌ای که از پروژکتورهای Xgimi انتظار می‌رود را با یک طراحی شیک و جذاب ترکیب می‌کنند و گزینه‌های متنوعی را برای علاقه‌مندان به خرید پروژکتور ارائه می‌دهند. شرکت Xgimi با پروژکتورهای جدید خود قصد دارد تا تجربه‌های صوتی و بصری باکیفیت محصولات خود را برای مخاطبان گسترده‌تری فراهم کند. برای آشنایی پروژکتورهای جدید این برند، با اِروتِک همراه باشید.

پروژکتور ماگو ۳ پرو

برند Xgimi از 5 پروژکتور جدید در نمایشگاه IFA 2024 رونمایی کرد!

برند Xgimi اولین پروژکتور مجهز به گوگل تی‌وی (Google TV) خود را با تمرکز بر قابل حمل بودن و سازگاری بالای آن طراحی کرده است. وزن ماگو ۳ پرو تنها به ۱٫۱ کیلوگرم می‌رسد و اندازه‌ی جمع‌وجوری شبیه به یک فنجان قهوه دارد که آن را به گزینه‌ای مناسب برای سفر، جلسات اداری و تماشای فیلم تبدیل می‌کند. این پروژکتور ضمن پشتیبانی از نتفلیکس و سایر برنامه‌های استریم فیلم و سریال، رزولوشن 1080p را ارائه می‌دهد و به‌لطف پوشش 90 درصدی گستره‌ی رنگی DCI-P3، تصاویر زنده و پرجزئیاتی را به نمایش می‌گذارد.

این پروژکتور همچنین دارای یک پایه‌ی چرخان ویژه است که می‌تواند انرژی دستگاه را تأمین کند. ماگو ۳ پرو از ویژگی نور محیطی جذابی برای هماهنگ‌سازی موسیقی با نور پروژکتور بهره می‌برد و با اضافه کردن رنگ‌های پویا، تجربه‌ی صوتی و تصویری فراگیری را به ارمغان می‌آورد.

از آن‌جایی که پروژکتور جدید Xgimi از پورت USB Type-C پشتیبانی می‌کند، می‌توانید این محصول را در مسافرت‌های خود با استفاده از پاوربانک شارژ نگه‌دارید. ماگو ۳ پرو با قیمت ۴۴۹ دلار به فروش می‌رسد.

پروژکتور الفین فلیپ

برند Xgimi از 5 پروژکتور جدید در نمایشگاه IFA 2024 رونمایی کرد!

برای آن دسته از کاربرانی که به‌دنبال گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه و باکیفیت هستند، پروژکتور Elfin Flip می‌تواند تجربه‌ی سینمایی جذابی را با وضوح 1080p و صدای دالبی ارائه دهد. این پروژکتور جمع‌وجور با روشنایی ۴۰۰ لومن ISO، برای فضاهای کوچک‌تر مناسب است و قابلیت چرخش به سمت پایین و بالا تا ۱۵۰ درجه را دارد. پروژکتور جدید Xgimi با سیستم‌عامل WebOS و پشتیبانی از نتفلیکس، با قیمت ۳۹۹ دلار راهی بازار می‌شود.

پروژکتور آئورا 2

آئورا 2

پروژکتور Aura 2 از فناوری Dual Light 2.0 و روشنایی ۲٬۳۰۰ لومن ISO، همراه با پوشش 90 درصدی گستره‌ی رنگی DCI-P3 بهره می‌برد. این دستگاه موفق به کسب گواهی IMAX Enhanced و دالبی ویژن (Dolby Vision) شده و به چهار اسپیکر باکیفیت از برند هارمن کاردن (Harman Kardon) مجهز است.

پروژکتور پرتاب کوتاه آئورا 2 می‌تواند محتوای موردنظر کاربر را در اندازه‌ی ۱۵۰ اینچی نمایش دهد و تجربه‌ی فراگیری را در هنگام تماشای فیلم یا بازی کردن رقم بزند. برند Xgimi برچسب قیمتی ۲٬۶۹۹ دلاری را برای پروژکتور آئورا ۲ در نظر گرفته است.

پروژکتورهای سری هورایزن اس

برند Xgimi از 5 پروژکتور جدید در نمایشگاه IFA 2024 رونمایی کرد!

سری هورایزن اس Xgimi از دو مدل هورایزن اس مکس (Horizon S Max) و هورایزن اس پرو (Horizon S Pro) تشکیل شده است. مدل مکس ضمن کسب گواهی‌های IMAX Enhanced و دالبی ویژن، از روشنایی ۳٬۰۰۰ لومن ISO و نسبت کنتراست ۱,۰۰۰,۰۰۰:۱ بهره می‌برد و یک تجربه‌ی سینمایی واقعی را ارائه می‌دهد.

از طرف دیگر، مدل پرو با روشنایی ۱٬۷۰۰ لومن ISO، جایگزینی مقرون‌به‌صرفه‌ برای هورایزن اس مکس محسوب می‌شود که بدون افت شدید کیفیت، تجربه‌ی نسبتاً مشابهی را به نمایش می‌گذارد. شایان ذکر است که قیمت سری هورایزن اس Xgimi از ۱٬۲۹۹ دلار شروع می‌شود.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *