جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

سامسونگ با یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری به عملکرد باتری گلکسی واچ اولترا بهبود می‌بخشد!

سامسونگ با یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری عملکرد باتری گلکسی واچ اولترا را بهبود می‌بخشد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در حالیکه اولین به‌روزرسانی نرم‌افزاری گلکسی واچ اولترا به ایالات متحده آمریکا محدود شد، در پی شکایات اخیر کاربران در رابطه با عملکرد باتری این گجت، روز گذشته این کمپانی ضمن انتشار یک به‌روزرسانی جهانی از تلاش خود برای رفع این مشکل خبر داد.

چگونه عمر باتری گلکسی واچ اولترا را بهبود ببخشیم؟

این آپدیت نرم‌افزاری با بیلد نامبر «L705FXXU1AXG2» حجمی در حدود «175 مگابایتی» داشته و با توجه به گزارشات اخیر به نظر می‌رسد بهبودهایی در «شارژ و پایداری» باتری را با خود به همراه خواهد داشت. با این حال متأسفانه سامسونگ تاکنون جزئیات بیشتری در رابطه با مؤلفه‌های بهبودیافته در این به‌روزرسانی را در اختیار علاقه‌مندان قرار نداده و برای توصیف هدف این به‌روزرسانی به عبارت “بهبود عملکرد کلی و پایداری بیشتر باتری” بسنده کرده است. برای بررسی اینکه آیا این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اید یا خیر، لازم است مراحل زیر را طی کنید:

  1. اپلیکیشن «Galaxy Wearable» را بر روی گوشی متصل به گجت باز کنید.
  2. به منوی «Watch Settings» مراجعه کرده و با اسکرول به سمت پایین، گزینه «Watch software update» را انتخاب کنید.
  3. سپس بر روی گزینه «Download and install» ضربه بزنید.

نکته:

فراموش نکنید که برای نصب به‌روزرسانی لازم است شارژ گلکسی واچ اولترا حداقل به «30 درصد» برسد، چرا که در غیر این صورت امکان ادامه فرآیند نصب وجود ندارد.

با این حال به نظر می‌رسد که مشکلات حول محور گلکسی واچ اولترا تنها به عملکرد باتری آن محدود نشده و برخی از کاربران از «ناترازی رابط کاربری بر روی نمایشگر« و «پوسته پوسته شدن رنگ روی بدنه تنها چند روز پس از استفاده از گجت» نیز شکایت دارند. این در حالی است که این دسته از مشکلات با برچسب قیمتی 650 دلاری این گجت هم‌خوانی نداشته و به نظر می‌رسد سامسونگ با چالش «تضمین کیفیت» مواجه شده است، به طوریکه برخی از کاربران به دلیل عدم رضایت از خرید خود «بازگشت وجه پرداخت‌شده» را تقاضاء کرده‌اند!

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *