جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

شیائومی از دستگاه تولید شیر سویا میجیا با ظرفیت 1 لیتر رونمایی کرد

شیائومی از دستگاه تولید شیر سویا میجیا با ظرفیت 1 لیتر رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی شیائومی دستگاه تولید شیر سویا میجیا (Mijia Soy Milk Maker) را به‌عنوان جدیدترین محصول اکوسیستم خانه‌ی هوشمند خود معرفی کرد. این دستگاه در حال حاضر با قیمت اولیه‌ی ۱۷۹ یوان (حدود ۲۵ دلار) برای تأمین مالی جمعی در پلتفرم یوپین (Youpin) شیائومی در دسترس قرار گرفته است. برای آشنایی با ویژگی‌های دستگاه تولید شیر سویا میجیا، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات دستگاه تولید شیر سویا میجیا

دستگاه تولید شیر سویا میجیا که راحتی مصرف‌کنندگان و کارایی را در اولویت قرار می‌دهد، دارای ظرفیت ۱ لیتری و توانایی آسیاب کردن مستقیم دانه‌های خشک بدون نیاز به خیساندن آن‌ها از قبل است. رویکرد نوآورانه‌ی شیائومی به فرآیند تولید شیر سویا سرعت می‌بخشد و در عین حال نتیجه‌ی تازه و خوش‌‌طعمی را تضمین می‌کند.

این محصول با تأکید مضاعف بر بهداشت و سهولت استفاده، از حالت‌های تمیزکننده و استریلیزاسیون بهره می‌برد. کاربران می‌توانند حالت تمیز کردن سریع را با فشار دادن کوتاه دکمه‌ی «Clean» فعال کنند یا با نگه‌داشتن انگشت خود روی این دکمه (به‌مدت سه ثانیه)، استریلیزاسیون در دمای بالا را برگزینند. این حالت ویژه، نرخ استریلیزاسیون ۹۹٫۹۹ درصدی را ارائه می‌دهد و خیال مصرف‌کنندگان از تمیزی کامل دستگاه را راحت می‌کند.

شیائومی از دستگاه تولید شیر سویا میجیا با ظرفیت 1 لیتر رونمایی کرد

دستگاه جدید شیائومی به یک سیستم ترکیب و تلفیق قدرتمند مجهز است که شامل یک کاتر ۶ تیغه می‌شود و امکان آماده کردن شیر سویا در چند بخش مختلف را به‌صورت تقسیم‌شده و جداگانه فراهم می‌کند تا شیر سویای صاف و معطری را به ارمغان بیاورد. این دستگاه چندمنظوره، ۶ گزینه‌ی مختلف، هم برای نوشیدنی‌های گرم و هم سرد، را دربرمی‌گیرد و تمامی این گزینه‌ها به‌وضوح روی نمایشگر LED بزرگ دستگاه تولید شیر سویا میجیا شیائومی نمایش داده می‌‌شوند.

شیائومی از دستگاه تولید شیر سویا میجیا با ظرفیت 1 لیتر رونمایی کرد

محصول جدید برند میجیا همچنین از ویژگی رزرو و نگه‌داری ۱۲ ساعته پشتیبانی می‌‌کند؛ این قابلیت به‌طور ویژه برای کسانی مفید خواهد بود که تمایل دارند به نوشیدنی‌های خود در یک زمان خاص دسترسی داشته باشند. علاوه‌ بر این، دستگاه تولید شیر سویا میجیا یک سیم برق جداشدنی دارد که امکان قرار دادن آن در فضاهای کوچک‌تر و محدودتر را فراهم می‌کند. بدنه‌ی عایق حرارتی دوگانه‌ی این دستگاه نیز محافظت حرارتی مؤثری را وعده می‌دهد. محصول موردبحث از ویژگی‌های ایمنی متعددی مانند حفاظت از سرریز شدن مایع، حسگر مغناطیسی برای جلوگیری از فعال‌سازی تصادفی و محافظت در برابر گرمای بیش از حد موتور برخوردار است و شیائومی با تکیه بر این قابلیت‌ها از عملکرد ایمن دستگاه جدید خود اطمینان خاطر می‌دهد.

دستگاه تولید شیر سویا میجیا در میان لوازم آشپزخانه‌ی شیائومی محصول جذاب جدیدی به نظر می‌رسد، اما متأسفانه برخلاف سایر محصولات خانه‌ی هوشمند این غول فناوری چینی، در حال حاضر از ویژگی‌های برنامه‌ی Mi Home پشتیبانی نمی‌کند.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *