جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

آنر از دوربین امنیتی جدید Xiaopai با زوم 20 برابری رونمایی کرد!

آنر از دوربین امنیتی جدید Xiaopai با زوم 20 برابری رونمایی کرد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی آنر تحت برند Honor Choice خود از یک دوربین امنیتی خانگی جدید به نام «Xiaopai Smart Camera Pro» رونمایی کرد. این دوربین امنیتی هوشمند که می‌تواند زوم استثنایی ۲۰ برابری رو ارائه دهد، در حال حاضر با قیمت ۲۴۹ یوان (حدود ۳۴ دلار) به فروش می‌رسد و در تاریخ ۱ آگوست (۱۱ مرداد) راهی بازار خواهد شد. برای آشنایی با مشخصات و ویژگی‌های دوربین امنیتی جدید آنر، با اِروتِک همراه باشید.

دوربین امنیتی هوشمند موردبحث به لنزهای سه‌گانه مجهز است و شامل لنزهای تله‌فوتو و واید (با رزولوشن ۴ مگاپیکسل و گشودگی دیافراگم f/1.6) می‌شود. لنز‌های واید این دوربین امنیتی میدان دید وسیع‌تری را ارائه می‌کنند، این در حالی است که لنز تله‌فوتو می‌تواند نماهای دور و جزئیات مختلف را به‌خوبی در اختیار کاربر بگذارد. ترکیب لنرهای واید و تله‌فوتو Xiaopai Smart Camera Pro، تجربه‌ی نظارتی جامع و کاملی را تضمین می‌کنند. این دوربین امنیتی با پشتیبانی از زوم اپتیکال هیبریدی ۲۰ برابری، به کاربران این امکان را می‌دهد تا جزئیات را با بزرگ‌نمایی ۲۰ برابری به‌وضوح ببینند.

دوربین هوشمند آنر جهت نظارت لحظه‌ای از قابلیت پخش و ضبط همزمان با نمای دوگانه پشتیبانی می‌کند. به‌لطف این ویژگی، محدوده‌ی نظارت گسترده‌تری برای کاربر وجود دارد. دوربین امنیتی جدید Xiaopai آنر همچنین دارای دامنه‌ی دید افقی ۳۶۰ درجه‌ای و دامنه‌ی دید عمودی ۱۲۵ درجه‌ای است و نظارت پانوراما را امکان‌پذیر می‌کند. علاوه‌بر این، لنز گارد دوربین امنیتی آنر ثابت است و بر مناطق مهم متمرکز خواهد ماند.

دوربین جدید Xiaopai آنر همچنین از فناوری دیددرشب تمام‌رنگ با دو نوع نوردهی مادون‌قرمز و نور گرم برخوردار است و امکان انتخاب میان سه حالت دیددرشب هوشمند، دیددرشب تمام‌رنگ و دیددرشب مادون قرمز را در دسترس کاربر قرار می‌دهد. دیددرشب هوشمند به‌طور پیش‌فرض روی مادون قرمز تنظیم شده است و با تشخیص شکل بدن انسان به حالت تمام‌رنگی تغییر خواهد کرد. حالت دیددرشب تمام‌رنگی، نور سفید را در طول شب روشن نگه می‌دارد، در حالی که دیددرشب مادون قرمز تصویر سیاه‌وسفیدی را نشان می‌دهد.

دوربین امنیتی مذکور از قابلیت‌های هوش مصنوعی داخلی بهره می‌برد و قادر به ردیابی هوشمند افراد و حیوانات خانگی با ضبط و تصویربرداری خودکار حرکات آن‌هاست. این دوربین همچنین از قابلیت تشخیص عبور سوژه از مرز یا منطقه‌ی مشخص پشتیبانی می‌کند و هنگامی که کسی یا چیزی وارد منطقه‌ی موردنظر می‌شود، آژیر را به‌صدا درخواهد آورد. Xiaopai Smart Camera Pro همچنین این قابلیت را دارد تا هنگام تشخیص سوژه، صدای آژیر با صدایی بسیار بلند را برای بازدارندگی مجرمان به‌طور دستی یا خودکار پخش کند.

از سایر ویژگی‌های جذاب دوربین امنیتی هوشمند جدید آنر باید به پشتیبانی آن از برقراری تماس دوطرفه و روش‌های اتصال دوگانه به شبکه شامل وای‌فای ۲٫۴ و ۵ گیگاهرتز و پورت شبکه‌ی سیمی اشاره کرد. فضای ذخیره‌سازی این دوربین امنیتی با استفاده از اسلات کارت‌ حافظه‌ی microSD تا حداکثر ۵۱۲ گیگابایت قابل افزایش است و فضای ابری موردنیاز را نیز می‌توان از طریق برنامه‌ی Honor Smart Space تهیه کرد. این اپلیکیشن کاربردی همچنین امکان نظارت زنده و همزمان، پخش ویدیوهای ضبط‌شده و مدیریت دستگاه را فراهم می‌کند.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *