جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مشخصات کلیدی هدفون‌های بی‌سیم سری گلکسی بادز 3 سامسونگ فاش شد

مشخصات کلیدی هدفون‌های بی‌سیم سری گلکسی بادز 3 سامسونگ فاش شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

پیش‌بینی می‌شود سامسونگ در ماه آتی میلادی و در طی رویداد گلکسی آنپکد (Galaxy Unpacked) خود از «گوشی‌های تاشو سری گلکسی زد فلیپ و گلکسی زد فولد»، «حلقه هوشمند گلکسی رینگ»، «سری جدید ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ» و «هدفون‌های بی‌سیم سری گلکسی بادز 3» رونمایی کند. در حالیکه در حال حاضر تمامی نگاه‌ها نشت اطلاعات از گوشی‌های تاشو جدید و اولین حلقه هوشمند سامسونگ را دنبال می‌کنند، برخی از مشخصات کلیدی هدفون‌های بی‌سیم “گلکسی بادز 3 (نسخه وانیلی/ استاندارد)” و “گلکسی بادز 3 پرو” نیز به بیرون درز کرده است.

با توجه به استناد فاش‌شده، به نظر می‌رسد گلکسی بادز 3 از رتبه مقاومت در برابر رطوبت، گرد و غبار IP57 پشتیبانی می‌کند که نسبت به رتبه IP52 گلکسی بادز 2 ( که در سال 2021 رونمایی شد) به طرز قابل‌توجهی بهبود یافته است. این در حالی است که هر جوانه این هدفون بی‌سیم همچنان به یک «بلندگو» مجهز بوده و از صدای باکیفیت بسیار بالا (24 بیت، 96 کیلوهرتز) و حذف نویز فعال (ANC) پشتیبانی خواهد کرد. با این حال پیش‌بینی می‌شود عمر باتری هر جوانه گلکسی بادز 3 نسبت به گلکسی بادز 2 تغییر قابل‌توجهی را تجربه نکرده باشد و هر جوانه این هدفون بی‌سیم همان عمر باتری «5 ساعته» را ارائه دهد.

در سمت مقابل، به نظر می‌رسد گلکسی بادز 3 پرو با بلندگوهای 2 طرفه ممتاز خود نسبت به “نسخه وانیلی سری گلکسی بادز 3» و «هدفون گلکسی بادز 2 پرو» عمر باتری بهبودیافته «6 ساعته» را در اختیار کاربران خود قرار دهد. علاوه بر این در حالیکه جوانه‌های مدل پرو به واسطه پشتیبانی از «کنترل نویز تطبیقی» و «صدای آمبیانت (محیطی)» قادر به تعدیل نویز و کاهش صدای محیط خواهند بود، مدل وانیلی از این دو قابلیت پشتیبانی نخواهد کرد.

همچنین در حالیکه بدون شک یکی از جالب‌ترین مشخصات کلیدی گلکسی بادز 3 پرو بهره‌مندی آن از «Blade Lights» است، اما متأسفانه تاکنون سامسونگ هیچگونه جزئیاتی در رابطه با این قابلیت را در اختیار علاقه‌مندان قرار نداده و تنها سرنخ ما برای این مشخصه، احتمال به‌کارگیری از نورپردازی RGB در این هدفون است!

سامسونگ عمر باتری کیس شارژ را برای هر دو هدفون بی‌سیم خود نیز افزایش داده و مجموع عمر باتری برای مدل وانیلی به 24 ساعت (نسبت به 20 ساعت نسل پیشین) و برای مدل پرو به 30 ساعت (نسبت به 23 ساعت برای نسل پیشین) می‌رسد. با این حال از آنجایی که هر دو کیس شارژ از ظرفیت باتری مشابهی نسبت به نسل پیش از خود بهره می‌برند، به نظر می‌رسد این میزان از افزایش «عمر باتری» حاصل بهبود «کارایی» در این هدفون‌ها باشد. همچنین انتظار می‌رود هر دو مدل از سوئیچ خودکار در بلوتوث 5.4 و قابلیت ردیابی گجت از طریق SmartThings Find پشتیبانی نمایند.

در حالیکه در حال حاضر اطلاعات فاش‌شده از عرضه هدفون‌های بی‌سیم گلکسی بادز 3 و گلکسی بادز 3 پرو در 2 گزینه رنگی «سفید» و «نقره‌ای» گواهی می‌دهند، اما نمی‌توان احتمال عرضه این دو گجت در گزینه‌های رنگی متنوع‌تری را کاملاً رد کرد.

علاوه بر این در حالیکه تاکنون هیچگونه جزئیات بیشتری در رابطه با «برچسب قیمتی» این دو گجت مطرح نشده اما می‌توان انتظار داشت که نسخه وانیلی و پرو با برچسب قیمتی گران‌تری نسبت به نسل پیش از خود (گلکسی بادز 2 با قیمت 150 دلاری و گلکسی بادز 2 پرو با قیمت 230 دلاری) به بازار عرضه شوند.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *