Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ایرباد بولت Z40 اولترا

ایرباد بولت Z40 اولترا مجهز به نویز کنسلینگ 35 دسی‌بلی عرضه شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بولت (Boult)، یک برند الکترونیک هندی است که بیشتر به خاطر محصولات صوتی خود شناخته شده است. این برند به‌تازگی از ایرباد Z40 اولترا خود رونمایی کرده است. این ایرباد بی‌سیم از ویژگی‌های جذابی بهره می‌برد که آن را در بازه قیمتی خودش به گزینه‌ای با ارزش خرید بالا تبدیل می‌کند. برای آشنایی با مشخصات محصول جدید بولت، با اِروتِک همراه باشید.

ایرباد بولت Z40 اولترا نقره‌ای

مشخصات ایرباد بولت Z40 اولترا:

اولین ویژگی قابل توجه این ایرباد، طراحی ممتاز با رینگ‌های فلزی و استاندارد IPX-5 است که نه تنها آن را شیک‌تر کرده، بلکه آن را برای ورزشکاران کاربردی‌تر می‌کند. Z40 اولترا همچنین می‌تواند تا 32 دسی‌بل حذف نویز انجام دهد که عددی کاملاً مناسب است و به‌نظر می‌رسد برای از بین بردن صدای محیط هنگام گوش دادن به موسیقی کافی خواهد بود.

ایرباد جدید بولت دارای درایورهای 10 میلی‌متری است که به لطف فناوری BoomX این برند نوید صدای بیس باکیفیتی را می‌دهد. علاوه بر آن، این برند همچنین وعده 3 حالت اکولایزر به نام‌های Hifi ،Bass و Rock را می‌دهد که کاربران می‌توانند با توجه به سلیقه خود، یکی را از میان آنها انتخاب کنند. این ایرباد همچنین دارای فناوری حذف نویز محیطی (Quad-mic ENC) است که باعث می‌شود هنگام برقراری تماس، صدای شما واضح و بدون نویز شنیده شود.

همچنین مطالعه کنید
ساعت های هوشمند اپل واچ ممکن است به چراغ قوه خارجی مجهز شوند!

رنگ‌بندی ایرباد بولت Z40 اولترا

ایرباد بولت Z40 اولترا همچنین به تراشه Sonic Core Dynamic مجهز شده که به حذف دقیق نویز، دریافت صدای واضح و بدون نویز و تجربه موسیقی بهتر کمک می‌کند. اتصال در این ایرباد از طریق بلوتوث 5.3 شکل می‌گیرد و از دیگر ویژگی‌های می‌توان به فناوری Blink & Pair، مدت زمان تأخیر 45 میلی‌ثانیه برای بازی و اتصال همزمان دو دستگاه اشاره کرد. Z40 اولترا دارای کنترل‌های لمسی روی هر دو گوش است که می‌توان از آنها برای پخش موسیقی، تماس‌ها، کنترل صدا، دستیارهای مجازی و تغییر شفافیت صدا و همچنین تغییر حالت EQ استفاده کرد. شرکت ادعا می‌کند که این دستگاه قادر به 100 ساعت پخش بی‌وقفه موسیقی بدون نویز کنسلینگ است.

ایرباد بولت Z40 اولترا قرار است با قیمتی معادل 1999 روپیه (تقریباً 24 دلار) وارد بازار شود. مشتریان می‌توانند بین سه رنگ بژ، مشکی و نقره‌ای یکی را انتخاب کنند. این برند هنوز تاریخ فروش را مشخص نکرده است.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>