Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ایرباد DuoPods A750 میوی با درایورهای ۱۳ میلی‌متری رونمایی شد

ایرباد DuoPods A750 میوی با درایورهای ۱۳ میلی متری رونمایی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی هندی میوی (Mivi) که چند ماه پیش ایربادهای گیمینگ «Mivi Commando Z7» را عرضه کرده بود، اکنون از ایرباد جدیدی با نام «DuoPods A750» رونمایی کرده که مخصوص علاقه‌مندان به موسیقی است. این ایربادها دارای ویژگی‌های جذابی هستند و طول عمر عالی 55 ساعته را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی ایربادهای جدید برند میوی با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات ایرباد DuoPods A750 میوی

ایربادهای DuoPods A750 میوی از یک طراحی شیک و درجه‌ی یک بهره می‌برند و دارای بدنه‌ی شیشه‌ای و برجستگی‌های فلزی هستند که به زیبایی این آنها افزوده است. استفاده‌ی طولانی‌مدت از محصول جدید برند میوی به علت طراحی کاربرپسند آن به‌راحتی انجام می‌پذیرد و می‌توانید برای ساعت‌های متوالی به موسیقی‌های خود گوش دهید و تجربه‌ی لذت‌بخشی با این ایربادها داشته باشید.

از نظر کیفیت صدا، DuoPods A750 مجهز به درایورهای داخلی آبکاری‌شده‌ی ۱۳ میلی‌متری و تقویت‌کننده‌های اختصاصی هستند که صداهای با فرکانس بالای قدرتمند، میانه‌های واضح و فرکانس‌های پایین باکیفیتی را ارائه می‌دهند.

ایرباد DuoPods A750 میوی با درایورهای ۱۳ میلی‌متری رونمایی شد

یکی از نکات قابل توجه‌ای که در این ایربادها به چشم می‌آید، مربوط به هوش مصنوعی حذف نویز محیطی (AI-ENC) است که به طور مؤثر هر گونه نویز و سر و صدایی در پس‌زمینه را حذف کرده و وضوح تماس‌ها را افزایش می‌دهد. باتری‌های این ایربادها نیز دارای طول عمر خوبی هستند و با هر بار شارژ، جمعاً ۵۵ ساعت را می‌توان به شنیدن موسیقی و استفاده از ایربادهای DuoPods A750 گذراند. به کمک فناوری شارژ سریع، با تنها ۱۰ دقیقه شارژ کردن این محصول می‌توانید برای ۵۰۰ دقیقه از آن استفاده کنید.

همچنین مطالعه کنید
اپل امروز از قلم لمسی Pencil 3 جدید خود رونمایی می‌کند

ایرباد DuoPods A750 میوی با درایورهای ۱۳ میلی‌متری رونمایی شد

اتصال با بلوتوث ۵.۳ به‌آسانی انجام می‌گیرد و بردی تا سقف ۲۴۰ متر دارد. شایان ذکر است که این ایربادها از اتصال چندگانه با امکان جفت شدن دوگانه و کدک صوتی AAC بلوتوث نیز پشتیبانی می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های ایربادهای جدید میوی باید به مواردی نظیر شارژ تایپ C، حالت اتصال دوگانه و ضمانت ساخته شدن در هند اشاره داشت.

قیمت ایرباد DuoPods A750 میوی در کشور هند ۱۳۹۹ روپیه (حدود ۱۷ دلار) خواهد بود و این محصول از تاریخ ۳۰ نوامبر (۹ آذر) در فروشگاه آمازون برای خرید در دسترس قرار خواهد گرفت. رنگ‌بندی‌های آبی، مشکی، سبز و سفید نیز برای این ایرباد در نظر گرفته شده است.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>