Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

سایز و مشخصات ساعت های گلکسی واچ سری 6 سامسونگ به بیرون درز کرد

سایز و مشخصات ساعت های گلکسی واچ سری 6 سامسونگ به بیرون درز کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

گلکسی واچ سری 6 سامسونگ در تاریخ 5 مرداد (27 جولای)، در 2 مدل و هر مدل در 2 اندازه (سایز) متفاوت و هر سایز در 2 حالت اتصال مختلف به بازار عرضه خواهد شد. قرار است این سری از ساعت‌های هوشمند، در 2 مدل تحت عنوان “گلکسی واچ 6” در اندازه‌های 40 و 44 میلی‌متری و نسخه با قاب چرخان “گلکسی واچ 6 کلاسیک” در سایز‌های 43 و 47 میلی‌متری، روانه بازار شوند.

این ساعت‌ها تنها در اتصالات Wi-Fi یا Wi-Fi + LTE در دسترس خواهند بود. در همین حال، برای اولین بار، ساعت گلکسی واچ 6 بر دست سون هیونگ مین (بازیکن فوتبال) هنگامی که در فرودگاه بین‌المللی اینچئون حضور داشت، مشاهده شده است. این ستاره محبوب کره‌ای، به عنوان سفیر برند گلکسی برای شرکت سامسونگ انتخاب شده است.

اندازه ساعت‌های سامسونگ گلکسی واچ سری 6 فاش شد

در سری گلکسی واچ 6 از 2 گیگا‌بایت رم، 16 گیگا‌بایت فضای ذخیره‌سازی و یک چیپست اگزینوس W930 بهره گرفته شده است. دو سایز 40 میلی‌متری گلکسی واچ 6 و سایز 43 میلی‌متری گلکسی واچ 6 کلاسیک، دارای یک باتری 300 میلی‌آمپر ساعتی خواهند بود. این در حالی است که سایز‌های بزرگ‌تر هر دو مدل (یعنی 44 میلی‌متری گلکسی واچ 6 و 47 میلی‌متری گلکسی واچ 6 کلاسیک) دارای یک باتری با ظرفیت 425 میلی‌آمپر ساعتی خواهند بود.

همچنین مطالعه کنید
ساعت هوشمند لونار تایگن کمپانی boAt با طراحی چشم‌نواز معرفی شد

در نهایت، با استناد به تصاویر رندر منتشرشده، به‌نظر می‌رسد که سری 6 از گلکسی واچ سامسونگ، دارای ظاهری مشابه با سری گلکسی واچ 4، هم در نسخه وانیلی (استاندارد) و هم در نسخه کلاسیک باشد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>