جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.
هدفون جدید اپل، بیتس استودیو بادز پلاس (+Beats Studio Buds) معرفی شد

هدفون جدید اپل، بیتس استودیو بادز پلاس (+Beats Studio Buds) معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

همانطور که انتظار می رفت، اپل سرانجام از هدفون بی سیم جدید خود با همکاری برند بیتس، موسوم به بیتس استودیو بادز پلاس (+Beats Studio Buds) رونمایی کرد. براساس بیانیه‌ منتشر شده توسط اپل، این مدل عملکردی بهبودیافته، قابلیت حذف نویز فعال (ANC) و عمر بیشتر باتری را همراه با یک نسخه خاص شفاف (Transparency) جدید و جذاب ارائه می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با این محصول جدبد با اروتک همراه باشید.
هدفون های جدید بیتس به تراشه سفارشی “Beats Proprietary Platform” مجهز هستند و از جفت شدن تک لمسی با دستگاه های اپل، سرویس های Hey Siri و Apple Find My و همچنین تعویض دستگاه از طریق iCloud پشتیبانی می کنند.
نکته جالب در اینجا این است که جوانه ها با سرویس های پیوند سریع و ردیابی دستگاه “Find My Device” گوگل و همچنین سوئیچ صوتی بین طیف وسیع تری از دستگاه ها و سیستم عامل ها نیز سازگار هستند. اپل ادعا می کند که قابلیت های ANC و پیکاپ صوتی در حین تماس در +Studio Bud به لطف میکروفون های 3 برابر بزرگتر، بسیار بهبود یافته اند. همچنین این هدفون ها از صدای فضایی Dolby Atmos پشتیبانی و البته جوانه ها نیز استاندارد IPX4 ضد آب را نیز دریافت کرده اند.
هدفون جدید اپل، بیتس استودیو بادز پلاس (Beats Studio Buds) معرفی شد
استودیو بادز پلاس حداکثر تا 9 ساعت پخش بدون کیس را ارائه می دهد و اپل ادعا می کند که این هدفون تا 36 ساعت عمر باتری با جعبه شارژ (دارای اتصال USB-C) را هم داراست. یک شارژ سریع 5 دقیقه ای نیز می تواند تا یک ساعت توان را برای جوانه ها تامین کند.
بیتس استودیو بادز پلاس (+Beats Studio Buds) در مدل‌ های شفاف، مشکی و عاجی با برچسب قیمتی 170 دلاری به فروش می رسد.

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *