Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ساعت هوشمند سیتیزن CZ اسمارت رونمایی شد

ساعت هوشمند سیتیزن CZ اسمارت رونمایی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سیتیزن (Citizen) ساعت هوشمند جدیدی را با نام سیتیزن CZ اسمارت (Citizen CZ Smart) معرفی کرده است که با استفاده از فناوری شبکه‌های عصبی ناسا و IBM Watson به شما کمک می‌کند تا سلامتی، خستگی و الگوهای خواب خود را اندازه‌گیری کنید. این محصول پوشیدنی با کمک برنامه CZ Smart YouQ برای اندروید و iOS، به تعیین امتیاز انرژی فعلی کاربر و پیش‌بینی باقیمانده روز کمک کند. برای آشنایی با این محصول جدید سیتیزن با اروتک همراه باشید.

این ساعت همچنین دارای تست‌های گیمیفای‌شده مختصری است که براساس تست وظیفه هوشیاری روانی حرکتی ناسا (+PVT) توسعه داده شده‌اند. این تست‌ها توسط آژانس فضایی برای تعیین هوشیاری ذهنی فضانوردان استفاده می‌شوند. سیتیزن CZ اسمارت الگوهای فعالیت کاربر و همچنین زمان‌بندی‌های خواب را دنبال می‌کند تا “اصلاح نیرو” را ایجاد کرده و به کاربر کمک کند هوشیار مانده و با خستگی مقابله کند. کاربران با کمک این قابلیت پیشنهاداتی به‌موقع را در مورد زمان استراحت و زمان ایده‌آل برای تمرین دریافت خواهند کرد.

ساعت هوشمند سیتیزن CZ اسمارت رونمایی شد

سیتیزن CZ اسمارت در اندازه‌های 41 و 44 میلی‌متری با صفحه‌نمایش لمسی 1.3 اینچی امولد، چیپست اسنپدراگون +Wear4100 و همچنین حافظه داخلی 8 گیگابایتی ارائه می‌شود. این ساعت همچنین به سنسورهای ضربان قلب، تشخیص میزان اکسژن خون (SpO2)، ژیروسکوپ، فشارسنج و شتاب‌سنج مجهز شده است.

همچنین مطالعه کنید
ساعت هوشمند پیکسل واچ 2 گوگل با تراشه و عمر باتری بهتر رونمایی شد

سیتیزن CZ اسمارت، سیستم‌عامل WearOS گوگل را اجرا می‌کند و دارای برنامه‌های داخلی استاراوا، اسپاتیفای، یوتیوب موزیک و الکسا است. سیتیزن ادعا می‌کند که این ساعت می‌تواند بیش از 24 ساعت عمر باتری داشته باشد و شارژ کامل آن حدود 40 دقیقه طول می‌کشد.

این ساعت در مارس 2023 با قیمت پایه 350 دلار وارد بازار می‌شود.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>