Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

هدفون فری بادز پرو 2 هواوی به‌زودی رونمایی می‌شود

هدفون فری بادز پرو 2 هواوی به‌زودی رونمایی می‌شود

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شایعاتی شنیده می‌شد مبنی بر اینکه نسل جدید هدفون‌های هواوی، یعنی هدفون فری بادز پرو 2 (FreeBuds Pro 2) در این ماه معرفی می‌شود، حالا این شرکت به‌صورت رسمی اعلام کرده است این هدفون TWS، به‌زودی معرفی خواهد شد.

این هدفون جدید قرار است تا سه روز آینده معرفی شود، یا حداقل ما با توجه به وجود عدد 3 در تصویر تبلیغاتی آن، این تصور رو داریم! نکته جالب در مورد این هدفون این است که به‌نظر می‌رسد رنگ مشکی مشبک موجود در این محصول، یکی از سه میکروفونی است که برای حذف نویز در جوانه‌های جدید استفاده می‌شود.

طبق گفته WinFuture، هدفون فری بادز پرو 2 با کاهش نویز 47 دسی بلی (نسبت به 40 دسی بل نسل قبلی)، از نسل قبلی خود پیشی خواهد گرفت. علاوه بر این، آنها به لطف طراحی و پیکربندی درایور دوگانه جدید توسط شرکت صوتی فرانسوی Devialet، صدایی با کیفیت بالا ارائه خواهند کرد. جوانه‌ها دارای تاییدیه صوتی با وضوح بالا هستند و با یک “اکولایزر تطبیقی ​​سه‌گانه” در برنامه همراه خواهند بود. یکی دیگر از پیشرفت‌ها نسبت به مدل قدیمی، رتبه IP54 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است.

به هر حال، تصادفی نیست که هواوی این رنگ جالب را برای تصویر تبلیغاتی خود انتخاب کرده است. این رنگ را “نقره‌ای آبی” می‌نامند و افزوده جدیدی به پالت رنگ تک‌رنگ است که توسط جوانه‌های پرو اصلی استفاده می‌شود.

همچنین مطالعه کنید
عرضه جهانی ساعت هوشمند Xiaomi Watch Color 2 آغاز شد

این توییت و اطلاع‌رسانی از سوی حساب توییتر جهانی هواوی منتشر شده، بنابراین این راه‌اندازی تنها به چین محدود نخواهد شد. شایعات حاکی از آن است که فری بادز پرو 2 در اروپا حدود 200 یورو قیمت خواهد داشت.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>