جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

با 4 قابلیت مبتنی بر هوش مصنوعی جدیدترین گوشی‌ها و گجت‌های سامسونگ آشنا شوید!

آشنایی با 4 قابلیت جدید مبتنی بر هوش مصنوعی جدیدترین محصولات سامسونگ!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روز گذشته گوگل 4 قابلیت جدید مبتنی بر هوش مصنوعی که با همکاری سامسونگ توسعه داده‌ شده و بر روی دستگاه‌های جدید سامسونگ اعم از «گوشی‌های تاشو سری گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6»، «ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ اولترا» ارائه می‌شوند، را به‌صورت کامل توضیح داد. برای آشنایی بیشتر با این قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی کاربردی و جذاب با اِروتِک همراه باشید.

در گوشی‌های تاشو سری گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6، هوش مصنوعی جمینای (Gemini) گوگل “به‌زودی/ ظرف چند ماه آتی” پیشنهادات مرتبط را بر اساس آنچه بر روی صفحه‌نمایش در حال پخش است، ارائه خواهد داد. به عنوان مثال در زمان مشاهده یک ویدیو بر روی گلکسی زد فولد 6 کاربران می‌توانند به‌صورت هم‌زمان از قابلیت‌های ارائه‌شده توسط جمینای نیز بهره برده و تجربه روان‌تری را از مالتی تسکینگ (انجام همزمان چند وظیفه) کسب کنند. علاوه بر این، در صورت تماشای یک ویدیو (مثلاً زندگی‌نامه یک ورزشکار) در اپلیکیشن یوتیوب کاربران می‌توانند سؤالات موردنظر خود و «مرتبط با ویدیو» (مثلاً تاریخ آغاز به فعالیت ورزشکار یا مقام‌های کسب‌شده توسط وی) را از جمینای پرسیده و بدون مشاهده کامل ویدیو به پاسخ‌های سؤالات خود دست یابند.

علاوه بر این، گوگل در یک ویژگی جدید از قابلیت Circle to Search امکان «دریافت راه‌حل گام‌به‌گام برای حل معادلات پیچیده ریاضی» و «اسکن بارکدها و کدهای QR» از طریق خط کشیدن در اطراف سوژه موردنظر (که بر روی نمایشگر به نمایش گذاشته شده است) را از اواخر ماه جاری میلادی (حدوداً 20 روز دیگر) در اختیار کاربران جدیدترین گوشی‌های تاشو سری گلکسی زد سامسونگ قرار می‌دهد. این در حالی است که قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مرتبط با حوزه «ترجمه زنده» و «همیار آموزشی/ معلم مجازی که در حل گام‌به‌گام مسائل ریاضی و فیزیک به دانش‌آموزان کمک می‌کند» نیز به‌زودی بر روی این دستگاه‌ها ارائه خواهند شد.

با 4 قابلیت مبتنی بر هوش مصنوعی جدیدترین گوشی‌ها و گجت‌های سامسونگ آشنا شوید!

ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ اولترا نیز به عنوان اولین ساعت‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل Wear OS 5 به بازار راه خواهند یافت. این در حالی است که ساعت هوشمند پیکسل واچ 3 گوگل نیز در ماه آینده این نسخه را Wear OS 5 اجراء خواهد کرد. در جدیدترین نسخه نرم‌افزاری انحصاری گجت‌های پوشیدنی گوگل «عملکرد» ساعت و «عمر باتری» آن به‌طرز قابل‌توجهی بهبود یافته است. این در حالی است که ظرفیت عظیم باتری گلکسی واچ اولترا نیز در ارائه عملکردهای فوق نقش چشمگیری را از خود ایفاء می‌کند.

با 4 قابلیت مبتنی بر هوش مصنوعی جدیدترین گوشی‌ها و گجت‌های سامسونگ آشنا شوید!

در نهایت، در گلکسی زد فولد 6 مشترکین یوتیوب تی‌وی (YouTube TV) قادرند حداکثر چهار محتوای در حال پخش در کانال‌های یوتیوبی (مانند فوتبال، اخبار، گزارشات آب‌وهوایی یا رویدادهای ورزشی مختلف) را به‌صورت همزمان بر روی نمایشگر دستگاه خود مشاهده کنند.

همچنین گوگل در این بیانیه از همکاری قریب‌الوقوع خود با سامسونگ برای توسعه یک پلت‌فرم انحصاری برای واقعیت تعمیم‌یافته (XR)، که انتظار می‌رود یک رقیب جدی برای سیستم‌عامل visionOS هدست واقعیت مجازی ویژن پرو اپل باشد، خبر داد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *