جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

دستیار هوش مصنوعی جمینای به جیمیل راه یافت!

دستیار هوش مصنوعی جمینای به جیمیل راه یافت!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

گوگل به‌تازگی دستیار هوش مصنوعی جمینای (Gemini) را در پنل کناری برخی از پلت‌فرم‌های اصلی خود نظیر «Docs ،Sheets و Slides» قرار داده و اکنون به نظر می‌رسد پای این دستیار هوش مصنوعی به جیمیل نیز باز شده است!

این سرویس با استفاده از مدل هوش مصنوعی جمینای 1.5 پرو قادر است با یک پنجره نمایش بزرگ‌تر و قدرت استدلال بیشتری نسبت به سایر نسخه‌های جمینای، مجموعه‌ای از عملکردهای کاربردی از جمله «خلاصه‌سازی رشته‌های ایمیل (ایمیل‌هایی که به‌صورت مداوم میان گیرنده و فرستنده رد و بدل می‌شوند)، ارائه پیشنهادهای متناسب برای پاسخ‌دهی به ایمیل‌های دریافتی، نوشتن نسخه پیش‌نویس ایمیل و جستجوی هوشمند برای دستیابی به اطلاعات موردنظر کاربر در ایمیل‌های ارسالی/ دریافتی» را در اختیار کاربران قرار دهد.

گوگل در توصیف برخی از عملکردهای این قابلیت ادغام‌شده می‌گوید:

با استفاده از این قابلیت اکنون می‌توانید بدون خارج شدن از اپلیکیشن جیمیل از جمینای در رابطه با نکات مطرح‌شده در تمامی ایمیل‌ها مانند “شماره سفارش یک خرید اینترنتی” یا “زمان برگزاری جلسه آتی کاری” خود سوال بپرسید و به آسانی به پاسخ سوال موردنظر خود دست یابید.

همچنین از امروز کاربران قادرند با استفاده از دستیار هوش مصنوعی جمینای در اپلیکیشن جیمیل (در هر دو پلت‌فرم اندروید و iOS) به «تجزیه و تحلیل موضوعات مطرح‌شده در ایمیل‌ها» و «نکات برجسته و حائز اهمیت در رشته‌های ایمیل‌های خود» دسترسی داشته و از این طریق در وقت خود صرفه‌جویی کنند.

 

جمینای در جیمیل

علاوه بر این به گفته گوگل سایر ویژگی‌های این قابلیت با نام‌های «نوشتار هوشمند پاسخ متناسب/ Contextual Smart Reply» و «پرسش و پاسخ از جیمیل/ Gmail Q&A» نیز به‌زودی برای کاربران گوشی‌های هوشمند فعال خواهند شد.

لازم به ذکر است در حال حاضر این قابلیت تنها در دسترس کاربران پلت‌فرم Google Workspace که یکی از اشتراک‌های «Gemini Business و Gemini Enterprise» یا افزونه‌های «Gemini Education Premium ،Gemini Education و Google One AI Premium» را تهیه کرده‌اند، قرار دارد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *