جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

کیبورد مکانیکال ATK Z87 Pro با 3 حالت اتصال مختلف معرفی شد

کیبورد مکانیکال ATK Z87 Pro با 3 حالت اتصال مختلف معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی چینی ATK که در بازار لوازم جانبی فعالیت دارد، به‌تازگی از یک کیبورد مکانیکال جدید به نام «ATK Z87 Pro» رونمایی کرده است. این صفحه‌کلید با ویژگی‌های جذاب و متنوعش، هم می‌تواند آن دسته از کاربرانی که دنبال گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه هستند را راضی کند و هم رضایت آن‌هایی که به عملکرد و کیفیت صفحه‌کلید خود توجه‌ی بیشتری دارند را به‌دست آورد. برای آشنایی با مشخصات کیبورد مکانیکال ATK Z87 Pro، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات کیبورد مکانیکال ATK Z87 Pro

صفحه‌کلید Z87 Pro برند ATK دارای چیدمان جمع‌و‌جور ۸۷ کلیدی است و با حذف کلیدهای اعداد سمت راست کیبورد (Num Pad)، فضای کمتری را اشغال می‌کند. این صفحه‌کلید نیمه‌آلومینیومی جذاب از روکش فلزی آنودایز CNC برخوردار است که ترکیبی از دوام و زیبایی‌ را ارائه می‌دهد. کیبورد مکانیکال ATK Z87 Pro همچنین از نوارهای نور تزئینی PVD استفاده می‌کند که در کنار نور پس‌زمینه‌ی صفحه‌کلید روشن می‌شوند و به زیبایی بصری این محصول می‌افزایند.

کیبورد مکانیکال جدید ATK به کاربران بین دو سوئیچ حق انتخاب می‌دهد؛ سوئیچ‌های Kailh Blueberry Ice Cream و Aniya. هر دو مورد، سوئیچ‌های خطی هستند که به فشار نرم کلیدها و تمرکز روی سرعت معروف شناخته می‌شوند. این صفحه‌کلید از ساختار گسکت (Gasket) بهره می‌گیرد و از پدهای سیلیکونی برای جداسازی صفحه از پایه‌ی کیبورد استفاده می‌کند تا صدای تایپ کردن را کاهش دهد و احساس ملایم‌تر و رضایت‌بخش‌تری را هنگام فشار دادن کلیدها منتقل کند. این ویژگی معمولاً در صفحه‌کلیدهای بالارده پیدا می‌شود و تجربه‌ی تایپ کردن را به‌طور قابل لمسی بهبود می‌بخشد.

علاوه بر کیفیت ساخت بالای این کیبورد، Z87 Pro مشخصات چشمگیری نیز دارد. زمان پاسخ‌گویی ۱ میلی‌ثانیه‌ای این صفحه‌کلید برای بازی‌های رقابتی آنلاین ایده‌آل است و باتری ۸٬۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی کیبورد مکانیکال جدید ATK شارژدهی بالایی را ارائه می‌دهد. این صفحه‌کلید همچنین از سه حالت اتصال سیمی، بی‌سیم 2.4G و بلوتوث ۵٫۰ پشتیبانی می‌کند.

این کیبورد مکانیکال جدید به سیستم نورپردازی ARGB با ۱۶٫۷ میلیون رنگ مجهز است که امکان شخصی‌سازی گسترده‌ی صفحه‌کلید را برای کاربران فراهم می‌کند. صفحه‌کلید ATK Z87 Pro با نرم‌افزار ATK HUB نیز سازگار است و کنترل دقیقی بر روی جلوه‌های نور، عملکرد کیبورد و پارامترهای مختلف آن را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

کیبورد ATK Z87 Pro در سه رنگ‌‎بندی مختلف با قیمت ۲۷۹ یوان (حدود ۳۸ دلار) برای مدل پایه با سوئیچ‌های Aniya عرضه می‌شود. انتخاب سوئیچ‌های Silver Blueberry Ice Cream نیز قیمت این صفحه‌کلید را به ۳۶۹ یوان (تقریباً ۵۰ دلار) افزایش می‌دهد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *