جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

اولین هوم پاد با نمایشگر اپل احتمالاً به هوش مصنوعی مجهز می‌شود!

اولین هوم پاد با نمایشگر اپل احتمالاً به هوش مصنوعی مجهز می‌شود!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

مدل جدید اسپیکر هوشمند خانگی هوم پاد اپل که طبق شایعات به نمایشگر مجهز خواهد بود، ظاهراً از هوش مصنوعی نیز بهره خواهد برد. در رشته‌کدهای رؤیت‌شده توسط سایت MacRumors، اکنون اشاره‌ای به دستگاه جدیدی با نام «HomeAccessory 17,1» وجود دارد که به شایعات پیرامون این هوم پاد جدید دامن می‌زند. عنوان این محصول احتمالاً نشان می‌دهد که «HomeAccessory 17,1» به خط تولید دستگاه‌ها و لوازم جانبی خانه‌ی هوشمند اپل مرتبط است. علاوه‌ بر این، با توجه به اینکه اسپیکرهای هوم پاد اپل با نام داخلی «AudioAccessory» شناخته می‌شوند، باید این احتمال را در نظر گرفت که دستگاه موردبحث به کاتالوگ HomePod اپل ارتباط پیدا می‌کند.

با این حال، شناسه‌ی «17,1» حاکی از آن است که دستگاه هوشمند خانگی جدید کوپرتینویی‌ها به تراشه‌ی Apple A18 مجهز خواهد بود، چرا که این نوع نام‌گذاری به نام‌گذاری سری موردانتظار آیفون 16 شباهت دارد. از آن‌جایی که هوم پاد و تبلت‌های استاندارد آیپد اپل از پردازنده‌های داخلی A اپل پشتیبانی می‌کنند، مجهز بودن هوم پاد هیبریدی جدید اپل به تراشه‌ی A18 غیرمنتظره نخواهد بود.

جالب اینجاست که تجهیز این محصول به تراشه‌ی مذکور می‌تواند به‌معنای بهره‌مندی آن از هوش مصنوعی اپل نیز باشد. استفاده از هوش مصنوعی برای مدیریت روتین‌ها یا کارهای پیچیده، تصمیمی منطقی از جانب اپل خواهد بود و این کمپانی بر روی قابلیت‌های مخصوص سیستم هوش مصنوعی خود (Apple Intelligence) مانور بیشتری خواهد داد.

اولین هوم پاد با نمایشگر اپل احتمالاً به هوش مصنوعی مجهز می‌شود!

طبق گزارش سایت MacRumors، این دستگاه نسخه‌ای از tvOS را اجرا می‌کند. به این ترتیب، می‌توان انتظار مجهز بودن هوم پاد هیبریدی اپل به نمایشگر یا حداقل پشتیبانی از اتصال مانیتورهای خارجی را داشت. با کنار هم قرار دادن شایعات و گزارشات اخیر، به نظر می‌رسد اپل در حال ساخت اسپیکر هوم پاد مجهز به یک نمایشگر LCD تمام‌رنگ و گرد است.

باید این احتمال را نیز در نظر گرفت که دستگاه هوشمند موردبحث در واقع یک بلندگو با نمایشگر جداشدنی باشد و طراحی نمایشگرهای هوشمند یا محصولاتی مانند تبلت پیکسل گوگل را یادآوری کند.

به هر حال، در حال حاضر اطلاعات رسمی و موثقی درباره‌ی این محصول در دسترس قرار ندارد و باید منتظر ماند و دید که آیا اپل در کنار سری آیفون 16، از این هوم پاد جدید نیز رونمایی خواهد کرد یا خیر.

منبع: NextPit

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *