جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

پاوربانک مغناطیسی (MagSafe) شیائومی با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعتی رونمایی شد

پاوربانک مغناطیسی (MagSafe) شیائومی با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعتی رونمایی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی شیائومی از یک پاوربانک مغناطیسی (MagSafe) جدید با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعتی رونمایی کرد. برای آشنایی با این پاوربانک کاربردی با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات کلیدی پاوربانک مغناطیسی (MagSafe) شیائومی

پاوربانک مغناطیسی (MagSafe) شیائومی با طراحی باریک خود ضخامتی در حدود «12 میلی‌متر» دارد و از شارژ سریع دو طرفه USB-C پشتیبانی می‌کند. این پاوربانک عملکرد خود را با استفاده از فناوری «شارژ ایمن مغناطیسی» مبتنی بر نیروی جذب مغناطیسی 10 نیوتنی به نمایش گذاشته و به واسطه بهره‌مندی از حسگر خودکار شارژ بی‌سیم قادر است دستگاه متصل به خود را تنها در یک نوبت جذب کردن شارژ نماید. همچنین فناوری القایی خودکار به‌کارگرفته‌شده در این پاوربانک الزام به فشار دادن یک دکمه برای آغاز فرآیند شارژ بی‌سیم در گوشی‌های آیفون (خصوصاً سری آیفون 12 و سری‌های جدیدتر از آن) را از بین برده است.

پاوربانک مغناطیسی 5000 میلی‌آمپر ساعتی شیائومی به واسطه قرارگیری در ناحیه میانی قاب پشتی دستگاه، لنزهای دوربین را محدود نکرده و امکان استفاده از دوربین‌ها در حین شارژ را نیز در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این پاوربانک برای شارژ بی‌سیم خودکار از توان خروجی «7.5 واتی» پشتیبانی کرده و در شارژ سیمی حداکثر سرعت شارژ «18 واتی» را ارائه می‌دهد. با این حال در صورت استفاده همزمان از شارژ سیمی و بی‌سیم، پاوربانک در هر دو حالت از سرعت شارژ «10 واتی» پشتیبانی می‌کند. همچنین این پاوربانک 2 ترمیستور NTC را در دل خود جای داده و قادر است با تشکیل یک «سیستم کنترل دما» به صورت لحظه‌ای، توان خروجی را متناسب با تغییرات دما تنظیم نماید.

حداکثر توان ورودی پاوربانک مغناطیسی 5000 میلی‌آمپر ساعتی شیائومی «20 وات» است و در یک بازه زمانی «2.2 ساعته» کاملاً شارژ می‌شود. علاوه بر این، به ادعای شیائومی، پاوربانک مغناطیسی (MagSafe) شیائومی با عملکردی مشابه با یک باتری پشتیبان قادر است تنها در یک نوبت «آیفون 15» را به صورت کامل شارژ کند!

پاوربانک مغناطیسی (MagSafe) شیائومی با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعتی رونمایی شد

این پاوربانک از طریق وب‌سایت رسمی کمپانی شیائومی و سایر وب‌سایت‌های فروشگاهی با برچسب قیمتی «18 دلاری» به فروش می‌رسد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *