جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

هندزفری بلوتوثی اوپو انکو ایر 4 پرو با شارژدهی 44 ساعته معرفی شد

اوپو هندزفری بلوتوثی انکو ایر 4 پرو با شارژدهی 44 ساعته را معرفی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند اوپو (Oppo) در سکوت خبری از جدیدترین ایربادهای بی‌سیم خود با نام «انکو ایر 4 پرو» (Enco Air4 Pro) رونمایی کرد. هندزفری بلوتوثی جدید اوپو از شارژدهی بالا، قابلیت حذف نویز بهبودیافته و ارتباط یکپارچه با سایر دستگاه‌های این برند بهره‌مند است. برای آشنایی بیشتر با مشخصات هندزفری بلوتوثی اوپو انکو ایر 4 پرو، با اِروتِک همراه باشید.

ایربادهای انکو ایر 4 پرو به درایورهای پویای ۱۲٫۴ میلی‌متری با سیم‌پیچ تیتانیوم مجهز هستند و جفت شدن آن‌ها از طریق بلوتوث ۵٫۴ صورت می‌گیرد. این ایربادها برای پخش صدای Hi-Res با پشتیبانی از کدک LHDC 5.0 تأیید شده‌اند و همچنین صدای فراگیر سه‌بعدی را ارائه می‌دهند. علاوه‌ بر این، اوپو سه میکروفون روی هر ایرباد برای بهبود نویز کنسلینگ اضافه کرده است.

هندزفری بلوتوثی اوپو انکو ایر 4 پرو با شارژدهی 44 ساعته معرفی شد

برجسته‌ترین ویژگی هندزفری بلوتوثی اوپو انکو ایر 4 پرو، دوام بالای باتری آن است و اوپو ادعا می‌کند که در صورت خاموش بودن قابلیت حذف نویز فعال، کاربران می‌توانند تا ۱۲ ساعت به پخش محتوای صوتی و آهنگ ادامه دهند. این در حالی است که قاب شارژ این ایربادها، شارژدهی انکو ایر 4 پرو را تا ۴۴ ساعت افزایش می‌دهد.

هندزفری بلوتوثی اوپو انکو ایر ۴ پرو در رنگ‌بندی‌های سفید و مشکی راهی بازار می‌شود. هنوز درمورد قیمت رسمی این محصول جزئیاتی در دسترس نیست اما با توجه به گمانه‌زنی‌های پیرامون این ایربادها، انکو ایر 4 پرو در نهایت حدود ۳۰۰ یوان (۴۰ دلار) قیمت خواهد داشت.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *