Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

لنوو از حافظه SSD قابل حمل ThinkPlus رونمایی کرد

لنوو از حافظه SSD قابل حمل ThinkPlus رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

«ThinkPlus»، یکی از برندهای فرعی کمپانی لنوو است که بر روی لوازم الکترونیکی مصرفی تمرکز داشته و طیف وسیعی از محصولات مختلف نظیر هدفون، هندزفری، بلندگو و وسایل و دستگاه‌های خانگی هوشمند را ارائه می‌دهد. محصولات این برند فرعی کمپانی چینی لنوو معمولاً به عنوان جایگزین‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای برای محصولات اصلی لنوو شناخته می‌شوند اما همچنان در کنار قیمت پایین‌تر، از کیفیت خوبی نیز بهره می‌برند و در این محدوده‌ی قیمتی قابل اعتماد هستند.

کمپانی لنوو به‌تازگی خط تولید محصولاتش را با معرفی یک حافظه SSD قابل حمل جدید از برند ThinkPlus گسترش داده است. این حافظه SSD قابل حمل با مدل «TSU302»، در دو ظرفیت ذخیره‌سازی روانه‌ی بازارها خواهد شد. مدل ۱ ترابایتی حافظه SSD جدید لنوو قیمتی معادل ۳۹۹ یوان (حدود ۵۶ دلار) دارد و لنوو برای نسخه‌ی ۲ ترابایتی آن، برچسب قیمتی ۷۵۹ یوان (حدود ۱۰۶ دلار) را در نظر گرفته است. برای آشنایی با مشخصات این حافظه SSD قابل حمل، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات اصلی حافظه SSD قابل حمل لنوو ThinkPlus

لنوو از حافظه SSD قابل حمل ThinkPlus رونمایی کرد

حافظه SSD قابل حمل لنوو ThinkPlus مجهز به یک تراشه‌ی کنترل‌کننده‌ی پرچمدار برای انتقال سریع و پایدار داده‌ها و اطلاعات است. این حافظه SSD توانایی ارائه‌ی سرعت خواندن قابل توجه تا سقف ۵۵۰ مگابیت بر ثانیه را دارد و از پورت USB 3.2 نسل ۱ تایپ C برای انتقال بسیار سریع داده‌ها و محافظت از اطلاعات بهره می‌برد. حافظه SSD جدید لنوو، انتقال کارآمد و سریع فایل‌ها را برای کاربران فراهم می‌کند و در افزایش کارایی روزانه مؤثر خواهد بود.

همچنین مطالعه کنید
باسئوس از هندزفری بلوتوثی AirGo 1 Ring رونمایی کرد

درباره‌ی بدنه‌ی حافظه SSD قابل حمل لنوو ThinkPlus باید گفت که این محصول از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و طراحی محکم و شیکی را ارائه می‌کند و از پردازش قطعات کامل CNC بهره می‌گیرد که دوام آن را افزایش داده است. این حافظه مجهز به فناوری انتقال حرارت پویا برای مدیریت مؤثر گرما در هنگام استفاده‌ی مداوم و شدید بوده و عملکرد و طول عمر مناسبی را برای این محصول تضمین می‌کند.

درایو این حافظه SSD به شکل جمع‌وجور و سبکی طراحی شده و قلاب قرمزرنگ خاصی بر روی آن مشاهده می‌شود که در افزایش راحتی و قابل حمل بودن این دستگاه تأثیر قابل لمسی داشته است. ابعاد حافظه SSD جدید لنوو ۷۴.۷ در ۴۳.۹ در ۸.۶ میلی‌متری است و ۵۰ گرم وزن دارد. اندازه‌ی بسیار کوچک این حافظه نسبت به سایر حافظه‌های قابل حمل موجود در بازار، از محصول جدید لنوو یک گزینه‌ی ایده‌آل برای کاربرانی که اغلب در حال سفر و جابه‌جایی هستند ساخته و مزایای جالب توجهی را برای این دسته از کاربران ارائه می‌دهد.

لنوو از حافظه SSD قابل حمل ThinkPlus رونمایی کرد

حافظه SSD قابل حمل لنوو ThinkPlus سازگاری بسیار خوبی با طیف گسترده‌ای از دستگاه‌های مختلف نظیر کامپیوترهای مبتنی بر ویندوز و مک، سیستم‌های لینوکس، گوشی‌های هوشمند اندرویدی، کنسول‌های بازی، تلویزیون‌های هوشمند و مودم‌ها را در اختیار کاربران می‌گذارد. گنجانده شدن کابل‌های دو سر تایپ C و تایپ C به تایپ A در بسته‌بندی این محصول، نیازهای احتمالی کاربران در این زمینه را نیز برطرف خواهد کرد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>