جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

پروژه لئوناردو

سونی از پروژه لئوناردو رونمایی کرد؛ یک کنترلر ماژولار مخصوص PS5 که برای بازیکنان دارای معلولیت طراحی شده است

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سونی در طول ارائه 2023 CES خود، سیستم Mocopi را که برای ردیابی تمام بدن برای استفاده در بازی‌ها و متاورس استفاده می‌شود به نمایش گذاشت. علاوه بر این، این شرکت پروژه لئوناردو (Project Leonardo)، یک کنترلر ماژولار جدید که برای کمک به بازیکنان معلول طراحی شده است، را معرفی کرد. برای آشنایی بیشتر با این محصول جدید سونی با اروتک همراه باشید.

این کنترلر دارای یک پایه بزرگ و گرد است که برای قرار گرفتن صاف روی میز طراحی شده است، چندین گزینه برای نصب نیز وجود دارد. یک بازیکن می‌تواند از یک یا دو کنترلر Project Leonardo استفاده کند، یک کنترلر DualSense نیز می‌تواند به این ترکیب اضافه شود. به این ترتیب می‌توان یک، دو یا سه کنترلر را در یک کنترلر مجازی ترکیب کرد.

پروژه لئوناردو

هر دستگاه Project Leonardo با جابجایی دکمه‌ها و مرتب کردن مجدد آن‌ها به بهترین نحو با نیازهای بازیکن قابل تنظیم است. دکمه‌های متعدد را می‌توان برای یک عملکرد خاص تعیین و همچنین دو عملکرد را می‌توان برای یک دکمه خاص تنظیم کرد (مثلاً اگر یک بازی نیاز دارد که دکمه‌های R2 و L2 را با هم فشار دهید).

همچنین مطالعه کنید
بازی بعدی سری بتلفیلد دارای تخریب پذیری واقع گرایانه خواهد بود!

جوی استیک‌ها را می‌توان به برق وصل کرد، این جوی استیک‌ها در آینده در چندین اندازه برای مطابقت با نیازهای دسترسی بازیکن عرضه می‌شوند. فاصله بین جوی استیک و کنترلر را نیز می‌توان در صورت نیاز تنظیم و جهت “شمال یا بالا” را می‌توان به هر جهتی ترسیم کرد. نگاشت دکمه‌ها و سایر تنظیمات در نمایه بازیکن ذخیره می‌شود و می‌توانند حداکثر سه پیکربندی مختلف داشته باشند.

پروژه لئوناردو

کنترل‌کننده اصلی Project Leonardo کاملاً قابل تنظیم است، اما پتانسیل بیشتری نیز دارد. به‌طور مثال چهار پورت کمکی (بر اساس جک‌های 3.5 میلی‌متری) وجود دارد که به سوئیچ‌ها، دکمه‌ها و کنترل‌های آنالوگ شخص‌ثالث اجازه می‌دهد آنها را نیز پیکربندی کرد. درست مثل هر دکمه دیگری روی کنترلر.

سونی برای طراحی این کنترلر با AbleGamers ،SpecialEffect ،StackUp و دیگر متخصصان همکاری کرده است. پروژه لئوناردو هنوز در حال توسعه است، بنابراین ویژگی‌های بیشتری در آینده برای این کنترلر اضافه خواهد شد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>