جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

قابلیت جدید نرم افزار Phone Link مایکروسافت تصاویر شما را به متن می‌کند!

نرم افزار Phone Link اکنون می‌تواند متن موجود در تصاویر شما را استخراج کند!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

مایکروسافت با انتشار نرم افزار Phone Link در سال 2018 میلادی بستر مناسبی برای اتصال گوشی‌های اندرویدی به کامپیوترهای مجهز به سیستم‌عامل ویندوز را فراهم کرد. این نرم‌افزار پس از همگام‌سازی با سیستم‌عامل ویندوز، امکان ارسال فایل‌های چندرسانه‌ای را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

اکنون به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد ضمن ارائه یک به‌روزرسانی، قابلیت جدیدی را به این پلت‌فرم نیز اضافه کند. ویژگی جدید نرم افزار Phone Link با استفاده از تکنیک‌های تشخیص نوری کاراکتر (OCR) توسعه داده شده و به کاربران گوشی‌های اندرویدی اجازه می‌دهد پس از ثبت عکسی از یک نوشته به فایل متنی حاوی محتویات نوشتاری در تصویر ثبت‌شده در کامپیوتر یا لپ‌تاپ خود دسترسی داشته باشند.

قابلیت جدید نرم افزار Phone Link مایکروسافت تصاویر شما را به متن می‌کند!

این در حالی است که پیش‌تر مایکروسافت با ارائه یک به‌روزرسانی برای ابزار Snipping، امکان استفاده از قابلیت «استخراج متن از تصویر» را در اختیار کاربران ویندوز 11 قرار داده بود. با این حال پیش از این، استفاده از این قابلیت به محیط سیستم‌عامل ویندوز 11 محدود بود و امکان انتقال متون استخراج‌شده از تصاویر ثبت‌شده در گوشی‌های اندرویدی وجود نداشت.

اکنون قابلیت جدید نرم افزار Phone Link به کاربران اجازه می‌دهد پس از ثبت یک عکس از «یک صفحه از یک کتاب یا یک تابلو در خیابان» به آسانی به متون نوشته‌شده بر روی آن‌ها دسترسی داشته و برای استفاده بیشتر یا ویرایش، آن‌ها را به کامپیوتر یا لپ‌تاپ خود انتقال دهد.

برای استفاده از این قابلیت کافی است، نرم‌افزار Link to Windows را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید. با این حال، توجه داشته باشید که امکان اتصال گوشی اندرویدی به ویندوز 11 با استفاده از نرم‌افزارهای Phone Link و Link to Windows تنها در برخی از گوشی‌های منتخب (محصولات کمپانی‌های سامسونگ، اوپو، ریلمی، وان پلاس، آنر و ..) که به سیستم‌عامل اندروید 14مجهز هستند، وجود دارد.

در حال حاضر مایکروسافت این قابلیت جدید را تنها در نسخه بتا Insider Preview بیلد 22635.3646 ویندوز 11 در دسترس کاربران قرار داده است. انتظار می‌رود این قابلیت تا اواخر سال جاری میلادی به صورت عمومی منتشر شود.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *