دنباله بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ قصد دارد "واقعی‌ترین جمعیت (NPC)" را در بین تمام بازی‌ها ارائه دهد!

دنباله بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ قصد دارد “واقعی‌ترین جمعیت (NPC)” را در بین تمام بازی‌ها ارائه دهد!

اشتراک‌گذاری:

لیست‌های فراخوان استخدام برای دنباله بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ نشان داده است که سی‌دی پراجکت رد قصد دارد “واقعی‌ترین جمعیت‌هایی (NPCهایی) که تاکنون در یک بازی ویدیویی دیده‌اید” را ارائه دهد.

سی‌دی پراجکت اخیراً مجموعه‌ای از فرصت‌های شغلی را برای بازی نقش‌آفرینی آینده منتشر کرده است که اولین نشانه از جاه‌طلبی این پروژه را نشان می‌دهد.

در حالی که لیست‌های شغلی به ندرت بازتاب کاملی از بازی‌های نهایی هستند، یک نکته در لیست طراح ارشد، به یکی از نقاط عطف اشاره دارد که سی‌دی پراجکت در طول توسعه به دنبال رسیدن به آن است.

در میان مسئولیت‌های روزانه، از متقاضیان موفق انتظار می‌رود که “در همکاری نزدیک با تیم طراحی سیستم، واقعی‌ترین و واکنش‌پذیرترین سیستم جمعیت را در هر بازی تا به امروز ایجاد کنند.”

مشخص نیست که آیا این به چیزی شبیه به سیستم گفتگوی Red Dead Redemption 2 اشاره دارد، که در آن می‌توان با هر NPC صحبت کرد، یا اینکه این توسعه‌دهنده به دنبال واکنش‌های کلی واقعی‌تر به اقدامات بازیکن است.

توسعه دنباله سایبرپانک ۲۰۷۷ که با اسم رمز پروژه Orion شناخته می‌شود، توسط بخش آمریکای شمالی جدید سی‌دی پراجکت رد، که استودیوهایی در بوستون و ونکوور دارد، هدایت می‌شود.

این استودیو گفته است که توسعه بازی در خارج از اروپا به این معناست که سایبرپانک ۲ آمریکایی‌تر خواهد بود.

منبع: Videogameschronicle

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *