جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تاریخ انتشار بازی Batman: Arkham Shadow اعلام شد

تاریخ انتشار بازی Batman: Arkham Shadow اعلام شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

استودیو کاموفلاژ در هیاهوی این روزهای رویداد توکیو گیم شو ۲۰۲۴ به‌صورت رسمی از تاریخ عرضه‌ی بازی Batman: Arkham Shadow پرده برداشت. این عنوان واقعیت مجازی در تاریخ ۲۲ اکتبر ۲۰۲۴ (۱ آبان ۱۴۰۳) برای پلتفرم‌های متا کوئست 3 و 3S در دسترس قرار خواهد گرفت.

داستان این بازی پس از Batman: Arkham Origins و قبل از وقایع Arkham Asylum جریان دارد و بار دیگر کنترل شوالیه‌ی تاریکی گاتهام را به‌دست بازیکن می‌سپارد. این‌بار، مأموریت اصلی بتمن شکست دادن رَت‌کینگ (Rat King) است. برخلاف سایر عناوین سری آرکام، بازی Batman: Arkham Shadow به‌طور کامل از زاویه‌ی دید اول‌شخص تجربه می‌شود و بیشتر مراحل خطی و محیط‌های سربسته و داخلی را دربرمی‌گیرد.

با این حال، جدیدترین بازی بتمن همان ویژگی‌های اصلی گیم‌پلی سری آرکام مانند مبارزات سرعتی و روان، ویژگی Detective Vision و تجهیزات مختلف برای فریب دادن و پرت کردن حواس دشمنان را حفظ می‌کند. از آن‌جایی که با یک بازی واقعیت مجازی روبه‌رو هستیم و بازیکنان از زاویه‌ی دید بتمن به تجربه‌ی این عنوان می‌پردازند، بررسی محیط و نگاه کردن به اطراف طبیعی‌تر از عناوین قبلی طراحی شده است. اگرچه رَت‌کینگ شخصیت شرور و آنتاگونیست اصلی بازی Batman: Arkham Shadow به حساب می‌آید، اما علاقه‌مندان می‌توانند انتظار حضور شخصیت‌های منفی محبوب دیگری مانند Two-Face و Scarecrow را نیز داشته باشند.

بر اساس شایعات، این تنها بازیِ در حال توسعه از سری آرکام نخواهد بود و استودیو راک‌استدی (Rocksteady) پس از عملکرد ناامیدکننده‌ی بازی Suicide Squad: Kill the Justice League به ساخت عنوان جدیدی با محوریت بتمن برگشته است.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *