جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازگشت بازی بعدی بتلفیلد به دوران مدرن؛ اولین تصویر رسمی منتشر شد!

بازگشت بازی بعدی بتلفیلد به دوران مدرن؛ اولین تصویر رسمی منتشر شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

با وجود اینکه تاکنون اطلاعات اندکی درباره‌ی بازی بعدی مجموعه‌ی بتلفیلد (Battlefield) منتشر شده است، کمپانی الکترونیک آرتز (EA) قصد دارد کم‌کم جزئیات بیشتری را از این عنوان شوتر اول‌شخص موردانتظار به اشتراک بگذارد. علاوه‌ بر به نمایش گذاشتن اولین طرح مفهومی و تصویر رسمی از قسمت بعدی بتلفیلد (که می‌توانید در زیر مشاهده کنید)، الکترونیک آرتز همچنین تأیید کرده است که این مجموعه به دوران مدرن بازمی‌گردد.

بازگشت بازی بعدی بتلفیلد به دوران مدرن؛ اولین تصویر رسمی منتشر شد!

بعد از سفر به دوران‌های جنگ جهانی اول، جنگ جهانی دوم و نزدیک به آینده به‌ترتیب در بازی‌های بتلفیلد 1، بتلفیلد 5 و بتلفیلد 2042، نوبت به دوران دیگری رسیده است. وینس زامپلا، مدیر ارشد استودیو ریپل افکت (Ripple Effect)، در مصاحبه با رسانه‌ی IGN اعلام کرد که این سری به دوران محبوب مدرن که نقطه‌ی اوج مجموعه در بازی‌های بتلفیلد 3 و 4 را رقم زد، برخواهد گشت.

«اگر به اوج یا قله‌ی بتلفیلد نگاه کنید، آن دوران بتلفیلد 3 و بتلفیلد 4 است که همه‌چیز مدرن بود. من فکر می‌کنم که باید به هسته‌ی اصلی بتلفیلد برگردیم و این کار را فوق‌العاده انجام دهیم. به نظر من، اوج بتلفیلد بودن در همان روزهای بتلفیلد 3 و 4 بود. فکر می‌کنم این برای بازیکنان، برای من و حتی برای تیم‌ها نوستالژیک است.»

زامپلا همچنین تأیید کرد که بازی بعدی در مجموعه‌ی بتلفیلد به استفاده از نقشه‌های ۶۴ نفره بازمی‌گردد و به‌جای سیستم Specialists بازی بتلفیلد 2042، از سیستم کلاس‌محور عناوین قدیمی سری استفاده خواهد شد. زامپلا به احتمال عرضه‌ی بتلفیلد بعدی روی کنسول نینتندو سوییچ 2 نیز به‌طور مختصر اشاره داشت و علاقه‌ی خود برای انتشار این بازی روی کنسول بعدی کمپانی نینتندو را ابراز کرد.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *