جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بسته الحاقی Shattered Space بازی استارفیلد دارای بیش از 50 مکان جدید خواهد بود!

بسته الحاقی Shattered Space بازی استارفیلد دارای بیش از 50 مکان جدید خواهد بود!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

عناوین بزرگی برای عرضه در ماه سپتامبر سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده‌اند. با این حال، اولین بسته‌ی الحاقی بازی استارفیلد (Starfield) با نام «Shattered Space» نیز کمی بیش از یک‌سال پس از عرضه‌ی عنوان نقش‌آفرینی علمی‌-تخیلی استودیو بتسدا (Bethesda) به‌زودی در دسترس قرار خواهد گرفت. این استودیو اخیراً در حساب رسمی خود در شبکه‌ی اجتماعی X (توییتر سابق) به انتشار جزئیات بیشتری درباره‌ی محتوای بسته‌ی الحاقی Shattered Space بازی Starfield پرداخته است.

با اعلام رسمی بتسدا، این بسته‌ی الحاقی موردانتظار شامل بیش از ۵۰ مکان جدید در سیاره‌ی Va’ruun’kai، دنیای خاندان Va’ruun می‌شود. از طرف دیگر، بازیکنان همچنین قادر به ساخت نارنجک‌های جدیدی بر اساس مواد ارگانیک خواهند بود و با «دشمنان قدرتمند جدیدی» مانند Redeemed و Vortex Horrors روبه‌رو خواهند شد. بتسدا فضاسازی مرموزانه و تقابل با اعضای Spacers و Crimson Fleet را نیز در جریان این بسته‌ی الحاقی وعده می‌دهد و به نظر می‌رسد با محتوایی متفاوت نسبت به بازی اصلی روبه‌رو هستیم که المان‌هایی از ژانر وحشت را به استارفیلد تزریق می‌کند.

بسته‌ی الحاقی Shattered Space بازی استارفیلد در تاریخ ۳۰ سپتامبر (۹ مهر) با قیمت ۲۹٫۹۹ دلار برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتشر خواهد شد. گفتنی است که جدیدترین آپدیت این عنوان نقش‌آفرینی، یک وسیله‌ی نقلیه‌ی زمینی رایگان را برای کاوش سیارات متعدد دنیای استارفیلد اضافه کرد.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *