جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

فروش بازی Black Myth: Wukong تنها در مدت دو هفته به 18 میلیون نسخه رسید!

فروش بازی Black Myth: Wukong تنها در مدت دو هفته به 18 میلیون نسخه رسید!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بازی بلک میث: ووکانگ (Black Myth: Wukong) در هفته‌ی اول انتشار به فروش باورنکردنی ۱۰ میلیون نسخه دست پیدا کرد و رتبه‌ی اول بیشترین تعداد بازیکنان همزمان در پلتفرم استیم برای یک عنوان تک‌نفره‌ی داستانی را به‌دست آورد تا بعد از بازی PUBG در دومین رتبه‌ی تاریخ استیم از این نظر قرار بگیرد. با این حال، به نظر می‌رسد رکوردشکنی‌های عنوان نقش‌آفرینی اکشن جدید استودیو گیم ساینس (Game Science) همچنان ادامه دارد و فروش این بازی تنها در عرض دو هفته به بیش از ۱۸ میلیون نسخه رسیده است!

این آمار شگفت‌انگیز را دنیل وو از شرکت هیرو گیمز (Hero Games)، بزرگترین سهام‌دار خارجی استودیو گیم ساینس، به رسانه‌ی بلومبرگ گزارش داد. دنیل وو همچنین تأیید کرد که بازی بلک میث: ووکانگ با بودجه‌ی ۷۰ میلیون دلاری در طول بیش از ۶ سال ساخته شده است و انتظار می‌رود در نهایت به فروش بیش از ۳۰ میلیون نسخه دست پیدا کند.

بازی Black Myth: Wukong در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و کامپیوتر در دسترس قرار دارد. نسخه‌ی ایکس باکس سری ایکس | اس این عنوان نیز در تاریخ نامشخصی عرضه خواهد شد. منتقدان به تحسین سیستم مبارزات، کارگردانی هنری، گرافیک زیبا و باس‌فایت‌های هیجان‌انگیز بلک میث: ووکانگ پرداخته‌اند. این بازی نقش‌آفرینی اکشن جدید، برخی از المان‌های عناوین سولزلایک را با اسطوره‌شناسی چین و فانتزی در هم می‌آمیزد و تجربه‌ی منحصربه‌فردی را در این ژانر ارائه می‌دهد.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *