جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

عرضه نسخه ایکس باکس بازی Enotria: The Last Song به تعویق افتاد!

عرضه نسخه ایکس باکس بازی Enotria: The Last Song به تعویق افتاد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

استودیو جیاما گیمز (Jyamma Games) اعلام کرد که نسخه‌ی ایکس باکس بازی Enotria: The Last Song علی‌رغم تلاش‌های تیم توسعه‌دهنده تا مدت نامعلومی برای کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت عرضه نخواهد شد. اگرچه این عنوان سولزلایک موردانتظار از بودجه و کیفیت ساخت بسته‌ی الحاقی «Shadow of the Erdtree» بازی Elden Ring که چند ماه پیش منتشر شد بهره نمی‌برد، اما در تاریخ ۱۹ سپتامبر ۲۰۲۴ (۲۹ شهریور ۱۴۰۳) به‌صورت دیجیتالی در دسترس طرفداران این ژانر در پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و کامپیوتر قرار خواهد گرفت.

متأسفانه، علاقه‌مندان به ژانر سولزلایک در پلتفرم ایکس باکس سری ایکس | اس باید مدت بیشتری منتظر بمانند. استودیو جیاما گیمز در بیانیه‌ی مطبوعاتی جدید خود خبر داد که توسعه‌دهندگان در مسیر انتشار بازی Enotria: The Last Song با چالش‌هایی مواجه شده‌اند. طبق گفته‌های جیاما گیمز، اتخاذ این تصمیم برای تیم توسعه‌دهنده‌ی عنوان موردبحث کار آسانی نبوده است.

با وجود اینکه دلیل اصلی این تأخیر در حال حاضر مشخص نیست، برخی بر این باورند که کنسول ایکس باکس سری اس در به تعویق افتادن عرضه‌ی بازی‌ Enotria: The Last Song سهیم بوده است. اتفاق مشابهی برای بازی Baldur’s Gate 3 و حالت کوآپ اسپلیت‌اسکرین (Split-screen) آن نیز افتاد و توسعه‌دهندگان این اثر نقش‌آفرینی محبوب در نهایت مجبور شدند تا نسخه‌ی ایکس باکس سری اس را بدون این حالت عرضه کنند.

انتشار بازی جدید Black Myth: Wukong از استودیو گیم ساینس (Game Science) نیز ظاهراً برای بهبود عملکرد فنی نسخه‌ی ایکس باکس سری اس به تعویق افتاده است. با این حال، به‌تازگی گزارشاتی پیرامون قرارداد استودیو گیم ساینس با سونی برای عرضه‌ی Black Myth: Wukong به‌صورت انحصاری زمانی نیز منتشر شد. از این رو، مشخص نیست که آیا تأخیر این عنوان و بازی Enotria: The Last Song به سخت‌افزار ضعیف‌تر کنسول ایکس باکس سری اس ارتباط پیدا می‌کند یا دلایل دیگری سبب این اتفاق شده‌اند.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *