جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

رونمایی از تاریخ عرضه نسخه کامپیوتر بازی فاینال فانتزی 16؛ دمو رایگان منتشر شد!

رونمایی از تاریخ انتشار نسخه کامپیوتر بازی فاینال فانتزی 16؛ دمو رایگان منتشر شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی اسکوئر انیکس به‌طور رسمی تاریخ انتشار نسخه‌ی کامپیوتر بازی فاینال فانتزی 16 (Final Fantasy 16) را اعلام کرد. این عنوان اکشن نقش‌آفرینی که در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۲۳ (۱ تیر ۱۴۰۲) به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 عرضه شده بود، سرانجام در تاریخ ۱۷ سپتامبر (۲۷ شهریور) با قیمت ۴۹٫۹۹ دلار از طریق فروشگاه‌های استیم و اپیک گیمز برای کامپیوتر منتشر خواهد شد.

نسخه‌ی کامل فاینال فانتزی ۱۶ (Final Fantasy 16 Complete Edition) که شامل بازی اصلی همراه با دو بسته‌ی الحاقی داستانی Echoes of the Fallen و The Rising Tide می‌شود نیز با قیمت ۶۹٫۹۹ دلار در هر دو پلتفرم مذکور به فروش خواهد رسید.

اسکوئر انیکس علاو ه‌بر به اشتراک گذاشتن تریلر جدیدی از بازی فاینال فانتزی 16، دموی رایگان نسخه‌ی کامپیوتر این عنوان را هم منتشر کرد. بازیکنان در این دمو می‌توانند بخش آغازین بازی Final Fantasy 16 را تجربه کنند و پس از تهیه‌ی نسخه‌ی کامل، بدون از دست رفتن پیشرفت داستانی به تجربه‌ی خود ادامه دهند.

شایان ذکر است که نائوکی یوشیدا، تهیه‌کننده‌ی فاینال فانتزی ۱۶، در اواخر اسفندماه سال پیش خبر داد که نسخه‌ی کامپیوتر این بازی در «مراحل نهایی بهینه‌سازی» قرار دارد. از سوی دیگر، تاکاشی کیریو، رئیس جدید اسکوئر انیکس، چند ماه پیش مدعی شد که میزان فروش سه بازی Final Fantasy 7 Rebirth و Final Fantasy 16 و Foamstars کمتر از انتظارات این کمپانی ژاپنی بوده است. باید منتظر ماند و دید که استقبال بازیکنان از نسخه‌ی کامپیوتر فاینال فانتزی 16 چگونه خواهد بود.

منبع: VGC

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *