Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

نسخه کامپیوتر بازی فاینال فانتزی 16 در مراحل نهایی بهینه‌سازی قرار دارد

نسخه کامپیوتر بازی فاینال فانتزی 16 در مراحل نهایی بهینه‌سازی قرار دارد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی ژاپنی اسکوئر انیکس و تیم «Creative Business Unit 3» در حال آماده شدن برای عرضه‌ی بسته‌ی الحاقی بعدی بازی فاینال فانتزی 16 هستند. این محتوای دانلودی که با نام «The Rising Tide» در بهار به انتشار خواهد رسید، تنها پروژه‌ی اسکوئر انیکس با محوریت این عنوان نقش‌آفرینی نخواهد بود. اگرچه همچنان تاریخ انتشار نسخه‌‎ی کامپیوتر بازی Final Fantasy 16 اعلام نشده، اما نائوکی یوشیدا در مقام تهیه‌کننده‌ی این اثر خبر داده است که نسخه‌ی کامپیوتر در «مراحل نهایی بهینه‌سازی» قرار دارد.

یوشیدا در مصاحبه‌ی جدید خود با سایت گیم اینفورمر (Game Informer) درباره‌ی نسخه‌ی کامپیوتر این عنوان اذعان داشت:

«از نظر اینکه در کدام بخش دوران توسعه قرار داریم، هم‌اکنون در تلاشیم که مراحل نهایی بهینه‌سازی را پیش ببریم. تاریخی که می‌توانیم نسخه‌ی کامپیوتر را در آن عرضه کنیم، بستگی به مشخصات سخت‌افزاری خاصی دارد که بازیکنان کامپیوتر به آن نیاز خواهند داشت؛ بنابراین تلاش می‌کنیم که این [مشخصات سیستم موردنیاز] را تشخیص دهیم. طبیعتاً به نظر می‌رسد که این مشخصات سیستم موردنیاز تا حدودی بالا باشد. از نظر اینکه چه‌زمانی می‌توانیم از این نسخه رونمایی کرده یا تاریخ عرضه‌ی آن را اعلام کنیم، نیاز به مهلت بیشتری داریم.»

این تهیه‌کننده‌ی شناخته‌شده افزود که اسکوئر انیکس حداقل سیستم موردنیاز و مشخصات سیستم‌های پیشنهادی را قبل از عرضه اعلام خواهد کرد و حتی یک دموی رایگان برای کمک به بازیکنان پلتفرم کامپیوتر در دسترس قرار خواهد داد.

«به‌دنبال انتشار یک دمو برای نسخه‌ی کامپیوتر هستیم. مجدداً، نمی‌توانیم درباره‌ی جزئیات زمانی که این [دمو] منتشر می‌شود صحبت نماییم و فکر می‌کنم با کمی زمان بیشتر، در موقعیت بهتری برای رونمایی کردن خواهیم بود. اما یک چیز قطعی است؛ [عرضه‌ی نسخه‌ی کامپیوتر] در آینده‌ی دور اتفاق نخواهد افتاد، یک سال نخواهد بود، دو سال نخواهد بود، احتمالاً [تاریخ آن] نزدیک‌تر است؛ بنابراین تا آن زمان، منتظر اخبار بیشتر باشید.»

نسخه‌ی کامپیوتر بازی فاینال فانتزی 16 به‌طور رسمی در سپتامبر ۲۰۲۳ وارد دوران توسعه شد. انتظار می‌رود که این نسخه از بازی شامل تمامی بسته‌های الحاقی آن شود و به همین دلیل، در تاریخی پس از عرضه‌ی محتوای قابل دانلود «The Rising Tide» در دسترس قرار بگیرد. در مورد آینده‌ی این بازی نقش‌آفرینی نیز باید گفت که اسکوئر انیکس برنامه‌ای برای ساخت دنباله یا اسپین-آف ندارد و اگرچه احتمال توسعه‌ی بسته‌های الحاقی بیشتر کاملاً صفر نیست اما یوشیدا از طرفداران درخواست می‌کند که چنین انتظاری نداشته باشند.

همچنین مطالعه کنید
تاریخ آغاز بتای بازی Frostpunk 2 مشخص شد

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>