جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تریلر گیم‌پلی بخش چندنفره بازی وارهمر 40K: اسپیس مارین 2 منتشر شد

تریلر گیم‌پلی بخش چندنفره بازی وارهمر 40K: اسپیس مارین 2 منتشر شد [تماشا کنید]

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بازی وارهمر 40K: اسپیس مارین 2 (Warhammer 40,000: Space Marine 2) با هر تریلر و ویدیوی گیم‌پلی جدیدی که از آن به اشتراک گذاشته می‌شود، جذاب‌تر و امیدوارکننده‌تر از قبل به نظر می‌رسد. کمپانی فوکوس اینترتینمنت (Focus Entertainment) و استودیو سیبر اینتراکتیو (Saber Interactive) به‌تازگی تریلر گیم‌پلی بخش چندنفره‌ی این عنوان موردانتظار را نیز منتشر کرده‌اند تا ویژگی‌های این بخش هیجان‌انگیز را به نمایش بگذارند.

این تریلر جدید که بیش از هر محتوای دیگری بر حالت Operations تمرکز دارد، تنوع گیم‌پلی و محتوای حالت کو-آپ سه‌نفره‌ی بازیکن در مقابل محیط (PvE) را نشان می‌دهد. بازیکنان در این حالت باید با همکاری یکدیگر در نقشه‌های گوناگون بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 پیشروی کرده و اهداف مختلفی مانند مبارزه با گروه‌های Tyranid، شکست دادن باس‌ها و منفجر کردن بمب‌ها را کامل کنند.

حالت دیگری که «Eternal War» نامیده شده است، حضور گسترده‌ای در تریلر جدید بازی وارهمر 40K: اسپیس مارین 2 دارد. این حالت چندنفره که به‌صورت ۴ بازیکن در مقابل ۴ بازیکن (4v4) خواهد بود، بازیکنان را در مسابقات Capture و Control برای کنترل و محافظت از مناطق مختلف مقابل یکدیگر قرار می‌دهد. بازیکنان همچنین در هر دو حالت Operations و Eternal War می‌توانند به‌عنوان کلاس‌های مختلف با توانایی و تجهیزات متنوع (هم برای نبرد نزدیک و هم از راه دور) به رقابت بپردازند. علاوه‌بر این، گزینه‌های متعددی نیز برای شخصی‌سازی کاراکترها در دسترس قرار خواهند گرفت.

بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 در تاریخ ۹ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۹ شهریور ۱۴۰۳) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | سری اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد. اگر قصد تجربه‌ی نسخه‌ی کامپیوتر را دارید، برای آشنایی با سیستم موردنیاز بازی وارهمر 40K: اسپیس مارین 2 به این‌جا مراجعه کنید.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *