جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی EA Sports FC 25 رونمایی شد؛ اعلام تاریخ عرضه

بازی EA Sports FC 25 رونمایی شد؛ اعلام تاریخ عرضه [تماشا کنید]

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

چند روز پیش بود که الکترونیک آرتز (EA) به‌طور رسمی ساخت بازی EA Sports FC 25 را تأیید کرد. این کمپانی به‌تازگی با انتشار تریلری از نسخه‌ی جدید سری ورزشی محبوب خود و تاریخ عرضه‌ی آن نیز پرده برداشت و به معرفی برخی از بزرگ‌ترین تغییرات و بهبودهای بازی شبیه‌ساز فوتبال امسال پرداخت.

یکی از برجسته‌ترین مواردی که به EA Sports FC 25 اضافه می‌شود، حالت راش (Rush) است که تجربه‌ی ۵ بازیکن مقابل ۵ بازیکن را با مکانیک‌های فوتبال ۱۱ به ۱۱ و سرعت مسابقات ۵ به ۵ ترکیب می‌کند و به شکل‌های مختلفی در چندین حالت گوناگون مانند آلتیمیت تیم، کیک‌آف و حتی Manager Career در دسترس قرار خواهد داشت و به‌عنوان مسابقات تمرینی برای آکادمی جوانان شما ارائه خواهد شد.

علاوه‌بر راش، بازی EA Sports FC 25 مکانیک‌های تاکتیکی بهبودیافته و تغییراتی تحت عنوان «FC IQ» را دربرخواهد گرفت. تاکتیک‌های تیمی اصلاح‌شده و حرکات جمعی و گروهی واقع‌گرایانه‌تر به‌لطف مدل هوش مصنوعی جدید الکترونیک آرتز در این شبیه‌ساز فوتبال لحاظ می‌شوند و FC IQ ضمن استفاده از اطلاعات دنیای واقعی، نقش‌های جدیدی را برای بازیکنان تعیین می‌کند.

حالت‌های Career (هم مربی و هم بازیکن) نیز با بهبودهای متعددی روبه‌رو بوده‌اند و حالا از سیستمی جدید به نام «Live Start Points» برخوردارند که «بازیکنان را در مرکز بزرگ‌ترین داستان‌های دنیای واقعی در حین وقوعشان قرار می‌دهد». فوتبال زنان هم به این حالت‌ها اضافه خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند انتظار تغییرات دیگری را در هر دو بخش مربی و بازیکن داشته باشند.

بازی EA Sports FC 25 در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۴ (۶ مهر ۱۴۰۳) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | سری اس، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و کامپیوتر عرضه خواهد شد. دارندگان نسخه‌ی آلتیمیت نیز یک‌هفته زودتر و از تاریخ ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) به این عنوان ورزشی دسترسی خواهند داشت.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *