جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

چندین پروژه مختلف از مجموعه بازی های Driver یوبیسافت در دست ساخت هستند!

چندین پروژه مختلف از مجموعه بازی های Driver یوبیسافت در دست ساخت است!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

یوبیسافت در سال ۲۰۲۱ میلادی از همکاری با سرویس استریم بینج (Binge)‌ برای ساخت سریال لایو اکشن از مجموعه‌ی Driver خبر داد. با این حال، این کمپانی به‌تازگی اعلام کرد که سریال Driver لغو شده است و یوبیسافت دیگر به همکاری خود با بینج برای ساخت این اقتباس ادامه نمی‌دهد.

بازی Driver: San Francisco که در سال ۲۰۱۱ عرضه شده بود، آخرین عنوان در سری اصلی Driver به حساب می‌آید و یوبیسافت هیچ بازی دیگری را از آن زمان تاکنون در فرانچایز درایور عرضه نکرده است. با این وجود، یوبیسافت در مصاحبه‌ی جدیدی با سایت Game File مژده داد که در حال حاضر بر روی چندین پروژه از مجموعه‌ی درایور کار می‌کند و علی‌رغم لغو شدن اقتباس سریالی آن، همچنان برای این سری برنامه دارد. ایو گیلمو، مدیرعامل یوبیسافت، در این رابطه بیان کرد:

«ما فعالانه روی پروژه‌های هیجان‌انگیزی از این فرانچایز کار می‌کنیم و مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتری در آینده هستیم.»

یوبیسافت همچنین چند روز پیش تأیید کرد که روند تولید فیلم Watch Dogs آغاز شده است. این اقتباس موردانتظار از عنوان جهان‌باز معروف یوبیسافت، توسط متیو توری کارگردانی می‌شود و بازیگرانی مانند سوفی وایلد و تام بلیث را در نقش‌های اصلی دربرمی‌گیرد.

منبع: VGC

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *