جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

راهنمای بازی The First Descendant؛ آموزش فارم کردن Void Fragments

راهنمای بازی The First Descendant؛ آموزش فارم کردن Void Fragments

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

مناطق مختلف بازی The First Descendant مملو از مأموریت‌های فرعی و فعالیت‌های جانبی متنوعی هستند که خارج از داستان اصلی در دسترس بازیکنان قرار دارند. یکی از انواع محتواهای اختیاری موجود در این عنوان رایگان، مربوط به Void Fragments و ستون‌هایی با گوی‌های درخشان است که در برابر آسیب سلاح مصون‌اند. برای آشنایی با نحوه‌ی فعال کردن آن‌ها و به‌دست آوردن آیتم‌های ارزشمندشان، با اِروتِک همراه باشید.

آموزش فارم کردن Void Fragments و Void Fusion Reactors

اگر آیکون Fragment را روی نقشه‌ی بازی The First Descendant بررسی کنید، می‌توانید ببینید که تنها با استفاده از یک عنصر خاص قادر به آسیب رساندن به آن‌ها خواهید بود. با این حال، این آسیب باید از طریق توانایی‌ها (Ability) باشد و نه سلاح شما. به عبارت دیگر، برای آسیب وارد کردن به این سازه‌ها به یک Descendant مربوطه مانند Bunny برای آسیب الکتریکی، Lepic برای آتش، Viessa برای یخ، Ajax برای آسیب فیزیکی و موارد مشابه‌ی دیگر نیاز دارید. هنگامی که از توانایی عنصری درست و مناسب استفاده کنید، آن Fragment دشمنانی را احضار می‌کند که باید در محدوده‌ی زمانی معینی آن‌ها را بکشید.

با به پایان رساندن هر موج و شکست دادن تمامی دشمنان، می‌توانید با استفاده از توانایی مربوطه به گوی آسیب وارد کنید. این روند را تا زمانی که گوی از بین برود ادامه دهید. فعالیت جانبی مذکور، جوایزی مانند ماژول‌ها، سلاح‌ها و آیتم‌های Void Shard را برایتان به ارمغان خواهد آورد. آیتم‌های Void Shard می‌توانند یک Void Fusion Reactor را فعال کنند و باس‌هایی را در مقابلتان قرار دهند. با شکست دادن این باس‌ها، ماژول‌ها و سلاح‌های جدیدی را به‌دست می‌آورید. علاوه‌ بر این‌، با بهره‌گیری از Reconstruction Device که بعد از شکست دادن باس‌ها ظاهر می‌شود، قادر به باز کردن مواد Amorphous خواهید بود.

از آنجایی که هیچ هزینه‌ای برای فارم کردن Void Fragments وجود ندارد، می‌توانید این فعالیت‌های جانبی را بدون نگرانی و جهت کسب ماژول‌ها، سلاح‌ها و آیتم‌های Void Shard بیشتر به‌طور مداوم انجام دهید. در صورتی هم که شانس با شما یار نباشد و در این پروسه تنها ماژول‌ها و سلاح‌های تکراری کسب کنید، همچنان می‌توان آن‌ها را از بین برد (Dismantle) و به مواد مفیدی که برای ساخت آیتم‌های دیگر کاربرد دارند، تبدیل کرد.

بازی رایگان The First Descendant در حال حاضر برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر در دسترس است.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *