جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی Dragon Age: The Veilguard تنوع محیطی بالایی خواهد داشت

بازی Dragon Age: The Veilguard تنوع محیطی بالایی خواهد داشت

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

استودیو بایوور (BioWare) به‌تازگی نام بازی «Dragon Age: Dreadwolf» را به «Dragon Age: The Veilguard» تغییر داده و اعلام کرد که در تاریخ ۱۱ ژوئن (۲۲ خرداد) یک رونمایی ۱۵ دقیقه‌ای از عنوان نقش‌آفرینی جدید خود را به اشتراک خواهد گذاشت. با این حال، گری مک‌کی در مقام مدیر کل استودیو بایوور طی مصاحبه‌ای جدید با سایت IGN به ارائه‌ی اطلاعات جالب‌توجهی درباره‌ی بازی Dragon Age: The Veilguard پرداخته است. گری مک‌کی درباره‌ی شخصیت‌های همراه این عنوان گفت:

«زمان زیادی را صرف این کردیم که شخصیت‌های همراه بر اساس تجربیات منحصربه‌فردشان در این دنیای فانتزی، احساسی واقعی بدهند تا روابطی که با آن‌ها برقرار می‌کنید معنادارتر شود. ما از داستان‌های عمیق Dragon Age استفاده کرده‌ایم و به بررسی نمادین‌ترین جناح‌های آن پرداخته‌ایم تا هر یک از هفت شخصیت همراه و داستان‌هایشان را ارائه دهیم.»

مک‌کی همچنین تأیید کرد که استودیو بایوور «داستانی را خلق کرده است که در آن می‌توانید بر جهان و همراهانی که اطرافتان هستند تأثیر بگذارید.» حق انتخاب داشتن بازیکن در توسعه‌ی بازی‌ Dragon Age: The Veilguard حائز اهمیت بوده است و این عنوان به هر بازیکن اجازه می‌دهد تا روابط و ارتباطات شخصی خاصی را با همراهان انتخابی خود برقرار کند.

مدیر کل استودیو بایوور همچنین تأکید کرد که مکان‌های قابل کاوش بیشتری در The Veilguard در دسترس بازیکنان قرار خواهند گرفت و این عنوان تنوع محیطی و زیست‌بوم‌های بیشتری نسبت به سایر عناوین مجموعه‌ی Dragon Age دارد. اگرچه شخصیت سولاس، یا همان Dreadwolf، همچنان بخش بزرگی از داستان این قسمت محسوب می‌شود، اما بازیکنان در طول داستان Dragon Age: The Veilguard با تهدیدات دیگری نیز مقابله خواهند کرد.

تاریخ عرضه و پلتفرم‌های مقصد بازی Dragon Age: The Veilguard هنوز به‌صورت رسمی اعلام نشده است، اما شایعات از عرضه‌ی احتمالی عنوان نقش‌آفرینی موردانتظار استودیوی بایوور در سال جاری میلادی حکایت دارند.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *