جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

نام بازی بعدی DOOM و تاریخ رونمایی از آن فاش شد!

نام بازی بعدی DOOM و تاریخ رونمایی از آن فاش شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

این روزها شایعات فراوانی پیرامون شوکیس موردانتظار ایکس باکس شنیده می‌شود و نام عناوین هیجان‌انگیز زیادی در میان این گمانه‌زنی‌ها به چشم می‌خورد. در یکی از جدیدترین شایعات پیرامون این رویداد، تام هندرسون از سایت اینسایدر گیمینگ (Insider Gaming) گزارش داده است که بازی بعدی DOOM هم‌اکنون در استودیو اید سافتور (id Software) در دست ساخت قرار دارد و به‌صورت رسمی طی این شوکیس با نام «DOOM: The Dark Ages» معرفی خواهد شد. بر اساس این گزارش، بازی مذکور در دنیایی که الهام‌گرفته از دوران قرون وسطی و المان‌های مجموعه‌ی DOOM است جریان خواهد داشت.

پیش از گزارش اخیر اینسایدر گیمینگ، بتسدا نشان تجاری «IDKFA» که کد تقلب شناخته‌شده‌ای در این سری محسوب می‌شود را تمدید کرد تا بر گمانه‌زنی‌های پیرامون عنوان بعدی این مجموعه‌ی پرطرفدار دامن بزند. اسنادی که از دادگاه بین مایکروسافت و کمیسیون تجارت فدرال آمریکا در سال گذشته فاش شده بود هم به نام «DOOM Year Zero» اشاره می‌کرد. این دو عنوان لورفته خبر از پیش‌درآمدی می‌دهند که احتمالاً به گذشته و ریشه‌های شخصیت دووم‌اسلیر (Doomslayer) می‌پردازد. با توجه به گزارشات، بازی DOOM: The Dark Ages برای ۴ سال در دوران توسعه قرار داشته است.

علاوه‌ بر قسمت بعدی DOOM، نام بازی‌هایی نظیر Avowed ،Gears 6 ،Perfect Dark ،State of Decay 3 و عنوان موردانتظار Indiana Jones and the Great Circle نیز در شایعات شوکیس بعدی ایکس باکس چندین‌بار ذکر شده است. این رویداد در روز یکشنبه، ۹ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۰ خرداد ۱۴۰۳) در ساعت ۲۰:۳۰ به‌وقت ایران برگزار خواهد شد. مایکروسافت همچنین تأیید کرد که بازی Call of Duty: Black Ops 6 از استودیوی Treyarch بلافاصله بعد از این رویداد در یک دایرکت اختصاصی به‌طور کامل رونمایی خواهد شد.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *