Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی SteamWorld Heist 2 معرفی شد

بازی SteamWorld Heist 2 معرفی شد [تریلر رونمایی]

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اگرچه در رویداد جدید بازی‌های مستقل «Indie World Showcase» خبری از عنوان بسیار موردانتظار Hollow Knight: Silksong نبود، اما از بازی استراتژیک نوبتی SteamWorld Heist 2 رونمایی شد تا این نمایش با تریلری هیجان‌انگیز به پایان برسد. دنباله‌ی بازی موفق استودیوی Image & Form Games در سال ۲۰۱۶، به دریاها می‌رود و ظاهری الهام‌گرفته از دزدان دریایی را به نمایش می‌گذارد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر درمورد این بازی مستقل و تماشای اولین تریلر آن، با اِروتِک همراه باشید.

بازیکنان در این عنوان نقش کاپیتان Leeway را برعهده می‌گیرند و گروه خود را در منطقه‌ای به نام «Carribea» رهبری می‌کنند. گیم‌پلی بازی تا حد زیادی ثابت باقی مانده است و همچنان باید به موقعیت‌یابی مناسب و بهره‌گیری از کمانه کردن گلوله‌ها در محیط توجه داشت و دشمنان را با فاصله شکست داد. با این حال، مبارزات دریایی و دریانوردی با کشتی نیز به بازی اضافه شده‌اند و تنوع جذابی به این دنباله می‌دهند.

امکان تجهیز کردن کاراکترها به هر نوع اسلحه و ترکیب آن با توانایی‌های مختلف به‌لطف سیستم Job در دسترس قرار دارد و همانند بازی قبلی، می‌توان کلاه‌های مختلفی را در محیط بازی پیدا کرد و به شخصی‌سازی اعضای گروه پرداخت.

بازی SteamWorld Heist 2 در تاریخ ۸ اوت (۱۸ مرداد) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | اس، ایکس باکس وان، کامپیوتر و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. شایان ذکر است که مشترکان سرویس گیم پس مایکروسافت در روز عرضه به این عنوان دسترسی خواهند داشت.

همچنین مطالعه کنید
بازی Marvel’s Wolverine احتمالاً دارای حالت کو-آپ خواهد بود

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>