جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

آپدیت جدید بازی Lords of the Fallen منابع رایگان ارزشمندی را تقدیم بازیکنان می‌کند

آپدیت جدید بازی Lords of the Fallen منابع رایگان ارزشمندی را تقدیم بازیکنان می‌کند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

استودیو «Hexworks» با به‌روزرسانی جدید بازی «Lords of the Fallen» قصد دارد سلاح باس‌های این عنوان نقش‌آفرینی را به سطح قدرت سابقشان بازگرداند. در این میان، برخی از اسپل‌ها و جادوهای بازی نیز بهبود پیدا کرده‌اند. با اِروتِک همراه باشید تا جزئیات آپدیت جدید بازی Lords of the Fallen را بررسی کنیم.

طبق گزارشات اخیر، بازی Lords of the Fallen به عنوان دنباله‌ی بازی‌ سولز لایک و نقش‌آفرینی اکشنی با همین نام که در سال ۲۰۱۴ میلادی عرضه شد، توانسته است بیش از یک میلیون نسخه به فروش برساند. از این رو، استودیوی Hexworks همراه با کمپانی ناشر CI Games روزهای خوبی را با فروش موفقیت‌آمیز عنوان Lords of the Fallen سپری می‌کنند و قصد بهبود بیشتر این بازی‌ را دارند.

چندی پیش، تیم توسعه‌دهنده‌ی این بازی‌ برخی از انتقادات و پیشنهادات بازیکنان Lords of the Fallen را پاسخ داد و تغییرات جدیدی در حالت نیو گیم پلاس (New Game Plus) ایجاد کرد. هم‌چنین، عملکرد فنی بازی بر روی پلتفرم‌های مختلف شاهد بهبود قابل‌توجهی بود. با این حال، متاسفانه یکی از این به‌روزرسانی‌های منتشرشده توسط استودیو Hexworks منجر به نرف شدن و تضعیف برخی از سلاح‌های باس‌های این بازی شد. سلاح‌هایی که در حالت بازیکن مقابل بازیکن (PvP) عملکرد بسیار خوبی داشتند و تاثیر قابل لمسی بر این حالت گذاشته بودند.

آپدیت جدید بازی Lords of the Fallen منابع رایگان ارزشمندی را تقدیم بازیکنان می‌کند

به همین خاطر، آپدیت نسخه‌ی 1.1.292 منتشر شد تا این سلاح‌های بازی را به وضعیت اصلیشان برگرداند. از آن‌جایی که بازیکنان برای ارتقا دادن این سلاح‌ها نیازمند سطوح و لول (Level) بیشتری هستند، منابع زیر با این به‌روزرسانی به صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار گرفتند:

  • ۲ تا «Deralium Chunks»
  • ۴۰ تا «Large Deralium Shards»
  • ۱۵  تا «Replete Vigor Skulls»

این منابع برای ارتقای کامل دوتا از سلاح‌های باس‌های بازی از سطح ۵ به سطح ۱۰ کافی محسوب می‌شوند و تا ۱۰ روز آینده از طریق «Skyrest Bridge» در دسترس بازیکنان خواهند بود.

تغییرات دیگری که این آپدیت جدید در بازی Lords of the Fallen ایجاد کرده، شامل تغییر اسپل‌ها و جادوهای بازی است و از این پس برای «Blessed Reflections» و «Infernal Hounds» نیاز به ۵۰ درصد مانای بیشتر (Mana) دارید، به جای ۵۰۰ مانایی که در به‌روزرسانی قبلی بازی لحاظ شده بود. استودیوی Hexworks هم‌چنین خبر از جدا کردن دو حالت «PvP» و «PvE» داده و گفته که “به زمان بیشتری” برای اجرای کامل و درست آن نیاز دارد. به‌روزرسانی جدید بازی قصد برقراری تعادل مجدد به حالت «PvE» را داشته و متمرکز بر روی این بخش بوده است. علاوه بر این‌ها، برنامه‌ها و نقشه‌راه این استودیو برای پشتیبانی و عرضه‌ی محتوای رایگان برای بازی Lords of the Fallen در همین هفته اعلام خواهد شد.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *