جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

به‌روزرسانی جدید بازی EA Sports FC 24 مشکل چسبیدن توپ به دست بازیکنان را حل می‌کند

به‌روزرسانی جدید بازی EA Sports FC 24 مشکل چسبیدن توپ به دست بازیکنان را حل می‌کند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی EA در آپدیت جدید بازی EA Sports FC 24، یکی از باگ‌های بازی که به بازیکنان اجازه می‌داد تا توپ را با دستان خود جلو برده و وارد دروازه کنند حل کرده است.

گلیچ “دریبل ساق پا” (Calf Dribble) که در آن بازیکنان EA Sports FC 24 توپ را به ساق پای بازیکن مورد نظر خود می‌چسباندند و امکان پس گرفتن توپ برای تیم مقابل نیز وجود نداشت، جزو معروف‌ترین گلیچ‌های این بازی طی روزهای اول انتشارش بود. این گلیچ اما در نهایت به جایی رسید که برخی از بازیکنان موفق به چسباندن توپ به دستان بازیکن خود شده و از این روش برای گل‌زنی استفاده می‌کردند.

شرکت EA در سایت ترلو پیام زیر را در پاسخ به این گلیچ منتشر کرد:

“برای اینکه از اتفاق افتادن این مشکل جلوگیری کنیم، به‌طور موقت سبک بازی تریکستر پلاس (Trickster+ PlayStyle) را از بخش آلتیمیت تیم (Ultimate Team Player) حذف کردیم و به‌جای آن، تریکستر (Trickster) قابل دسترس است. بعد از حل کردن این مشکل در به‌روزرسانی بزرگ بازی در آینده، دنبال برگرداندن تریکستر پلاس در بخش Player Items خواهیم بود.”

در حال حاضر و با وضعیت کنونی، به‌نظر می‌رسد که این مشکل هم‌چنان در بازی وجود دارد اما کمپانی EA امکان دسترسی به آن را غیرفعال کرده است. منظور از سبک بازی‌ها (PlayStyle)، ویژگی‌های خاصی است که برخی از بازیکنان در عنوان EA Sports FC 24 از آن‌ها بهره می‌برند تا حرکات هم‌تای خود در دنیای واقعی را تقلید کنند.

در این مورد به‌خصوص، تریکستر پلاس به بازیکنانی مانند نیمار و رونالدینیو که معروف به استفاده از تکنیک وانمود کردن به شوت‌زنی هستند تعلق دارد و تنها این نوع بازیکنان می‌توانند از مهارت تریکستر پلاس برای انجام این گلیچ کمک بگیرند.

بازی EA Sports FC 24

شرکت EA متاسفانه صحبتی درباره‌ی پرداخت غرامت به بازیکنانی که در مسابقات رقابتی FUT Champions تحت تاثیر این گلیچ قرار گرفتند، نزده است و معلوم نیست که آیا به بازیکنان متضرر رقابتی‌ترین حالت این شبیه‌ساز فوتبال، غرامتی تعلق خواهد گرفت یا خیر.

بازی EA Sports FC 24 کم‌تر از یک‌ماه پیش برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی (PC) در دسترس قرار گرفت. با اینکه بازی ورزشی جدید EA نتوانسته همان جهشی که منتقدان و طرفداران منتظرش بودند را انجام دهد، اما این عنوان از نظر فروش روزهای خوبی را سپری می‌کند و تعداد بازیکنان بازی EA Sports FC 24 به ۱۱.۳ میلیون نفر رسیده است.

منبع: VGC

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *