جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی واقعیت مجازی Assassin’s Creed Nexus

انتشار تریلر جدید بازی واقعیت مجازی Assassin’s Creed Nexus

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در تریلری که به‌تازگی از بازی واقعیت مجازی اساسینز کرید نکسس (Assassin’s Creed Nexus VR) منتشر شده است، کمپانی یوبی‌سافت جزئیات جدیدی در مورد تکنیک‌های حرکتی مختلف و تاثیر دویدن در انجام حرکات جذاب این بازی واقعیت مجازی را به اشتراک گذاشت.

از آن‌جایی که بازی اساسینز کرید میراژ (Assassin’s Creed Mirage) سرانجام عرضه گردید و طبق گزارشات توانست برای یوبی‌سافت آمار فروش قابل توجه‌ای را به ثبت برساند، این شرکت فرانسوی قصد تمرکز بر عنوان جدید این سری را دارد. بازی واقعیت مجازی‌ Assassin’s Creed Nexus که اسپین-آفی از سری اساسینز کرید به حساب می‌آید، در تاریخ ۲۵ آبان (۱۶ نوامبر) برای هدست‌های واقعیت مجازی متا کوئست ۲ (Meta Quest 2) و متا کوئست ۳ و پرو در دسترس قرار خواهد گرفت. در ویدیوی جدیدی که از گیم‌پلی این عنوان منتشر شده است، توسعه‌دهندگان بازی واقعیت‌ مجازی Assassin’s Creed Nexus درباره‌ی برخی از ویژگی‌های گیم‌پلی بازی جدیدشان و تاثیری که واقعیت مجازی بر فرمول قدیمی سری گذاشته صحبت می‌کنند.

بازی واقعیت مجازی Assassin’s Creed Nexus

در بازی واقعیت مجازی‌ Assassin’s Creed Nexus کنترل ۳ شخصیت را به‌دست خواهید گرفت؛ کانر از بازی اساسینز کرید ۳ (Assassin’s Creed 3)، اتزیو از بازی اساسینز کرید ۲ و کاساندرا از بازی اساسینز کرید آدیسی (Assassin’s Creed Odyssey). مناطق آشنای این بازی‌ها (و چند منطقه‌ی جدید مانند نیوپورت برای شخصیت کانر) به صورت ۳۶۰ درجه قابل تجربه هستند. اگر در این بازی واقعیت مجازی‌ چیزی را مقابل خود می‌بینید، امکان بالا رفتن از آن تعبیه شده است و گزینه‌های مختلفی نظیر پرش پا-به-پا یا پرت کردن خود به کناره‌ها یا عقب و موارد این‌چنینی در اختیار بازیکنان Assassin’s Creed Nexus VR قرار می‌گیرد.

به عنوان یک بازی که مخفی‌کاری در آن نقش مهمی دارد، بازی واقعیت مجازی جدید یوبی‌سافت امکان پنهان شدن و نگاه کردن از کناره‌ها را طراحی کرده و حفره‌ها و شکاف‌هایی در محیط وجود دارد که می‌توانید از طریق آن‌ها محیط پیرامون شخصیت خود را مشاهده کنید اما باید مراقب تشخیص داده شدن توسط دشمنان نیز باشید. برخی از اشیای موجود در محیط‌های بازی نیز قابل تعامل هستند و می‌توانید از آن‌ها برای پرت کردن حواس نگهبانان استفاده کنید. سوت معروف سری که برای جلب توجه دشمنان به کار می‌آمد هم در این بازی در قالب یک ژست فیزیکی که باید انجام دهید باز می‌گردد.

مبارزات بازی Assassin’s Creed Nexus VR مبتنی بر حرکاتی مانند دفاع کردن مقابل حملات و ساخت موقعیت مناسب برای ضربه زدن به دشمنان در حالی که آسیب‌پذیر هستند انجام می‌پذیرد. نکته‌ی قابل توجه در مورد مبارزات این بازی اما استفاده از تیغه‌ی پنهان (Hidden Blade) معروف سری با شخصیت کاساندرا است، چرا که این شخصیت در بازی Assassin’s Creed Odyssey قابلیت استفاده از این ابزار نمادین را نداشت. نکته‌ی دیگری که در گیم‌پلی بازی واقعیت مجازی Assassin’s Creed Nexus باید به آن توجه داشت نیز این موضوع است که در هنگام دویدن، فاصله‌ی انجام قتل‌ها افزایش پیدا می‌کند.

از آن‌جایی که با بازی واقعیت مجازی روبه‌رو هستیم، عنوان Assassin’s Creed Nexus VR از قابلیت‌های مخصوصی نظیر دید تونلی (tunnel vision)، تله‌پورت و جابه‌جایی سریع، پارکور خودکار، سیستم رنگ‌بندی و موارد دیگری جهت افزایش راحتی بازیکنان بهره می‌برد. برای آشنایی با جزئیات بیش‌تر گیم‌پلی بازی واقعیت مجازی‌ Assassin’s Creed Nexus، تریلر جدید این عنوان را تماشا کنید.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *