جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تایید ساخت بازی Star Wars Jedi 3

ساخت بازی Star Wars Jedi 3 توسط بازیگر شخصیت اصلی تایید شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

با توجه به موفقیت چشم‌گیری که عنوان Star Wars Jedi: Fallen Order و دنباله‌ی مستقیم آن، بازی Star Wars Jedi: Survivor، در سال‌های اخیر تجربه کرد و توانست هم از نگاه منتقدان و هم از نظر مخاطبان، سری قابل احترامی محسوب شود، آن‌قدرها دور از انتظار نبود که شاهد تایید ساخت قسمت سوم این سری نیز باشیم. با وجود اینکه هنوز به شکل رسمی بازی Star Wars Jedi 3 تایید نشده، اما کامرون مانهن که بازیگر شخصیت اصلی سری استار وارز جدای است و به جای کَل کستیس نقش‌آفرینی می‌کند، به‌تازگی خبر از ساخت قسمت سوم سری Star Wars Jedi داده است.

کامرون مانهن در جریان رویدادی که در شهر اوکالای ایالت فلوریدا برگزار می‌شد گفت:

“ما در حال کار بر روی قسمت سوم [از سری Star Wars Jedi] هستیم و هم‌اکنون در پروسه‌ی ساخت آن قرار داریم. [ساخت این بازی] مسئولیت بزرگی است و تاکنون بحث‌های مختلفی در مورد آن انجام شده، اما امیدوارم وقتی همه‌ی مقدمات صورت گرفت، بتوانیم به کار خود ادامه داده و عنوان جذاب دیگری بسازیم.”

تایید ساخت بازی Star Wars Jedi 3
بازی Star Wars Jedi: Survivor

سخنان جدید کامرون مانهن اولین‌باری نیست که به دنباله‌ی بازی Star Wars Jedi: Survivor اشاره می‌‌کنند و اندرو ویلسن، مدیر عامل EA، علاقه‌ی این کمپانی به ساخت بازی Star Wars Jedi 3 و ادامه دادن سری Star Wars Jedi را پیش از این ابراز کرده بود. علاوه بر این اظهارات، آگهی‌های شغلی استودیوی Respawn Entertainment که خالق دو قسمت فعلی این سری است، خبر از این می‌داد که دنباله‌ی جدیدی در مسیر توسعه قرار گرفته و سری Star Wars Jedi قرار است صاحب سه‌گانه شود.
اوایل امسال بود که استیگ اسموسن، کارگردان هر دو بازی Star Wars Jedi: Fallen Order و Star Wars Jedi: Survivor که به‌تازگی استودیوی ریسپان را ترک کرده، اعلام نمود که او داستان سری Star Wars Jedi را همیشه در قالب سه‌گانه در نظر گرفته است.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *