Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

استدیو Embark حالت PvP را به بازی Arc Raiders اضافه کرد

استدیو Embark حالت PvP را به بازی Arc Raiders اضافه کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بازی Arc Raiders برای اولین بار در سال 2021 به عنوان یک تجربه مبتنی بر PvE (پلیر در مقابل ربات) منتشر شد تا گیمرها با همکاری با یکدیگر به نبرد با ماشین های بیگانه که نقش مهاجم را داشتند بروند. اما اکنون اعلام شده است که نسخه جدید، دارای عنصر PvP (پلیر در مقابل پلیر) نیز خواهد بود که در بطن بازی قرار گرفته است.

کمپانی Embark در یک به روز رسانی فاش کرده است که بازی Arc Raiders را به این دلیل به تأخیر انداخته است، تا بر روی اتمام نسخه جدید بازی خود تمرکز کند.

نسخه جدید همچنان در آینده ای دور در زمین که توسط ماشین ها (که دارای احساسات هستند)  ویران می شود، جریان دارد.  اما اکنون تیم‌ها باید علاوه بر دشمنان درون بازی (ماشین ها)، با دیگر بازیکنان انسانی نیز رقابت کنند.

علاوه بر این، بازی با تعیین موقعیت و جمع آوری منابع پراکنده در سراسر جهان برای هر تیم، اهداف مبتنی بر استخراج منابع موردنیاز را اتخاذ می کند. در ادامه، برنامه هایی که استودیو Embark برای بازی Arc Raiders را هدف گذاری کرده، آورده شده است.

مردم به کلونی زیرزمینی Speranza فرار کرده اند و به دنبال تدارکات برای زنده ماندن و داشتن سر پناهی برای به دور ماندن‌ از ماشین ها هستند. تقاضا برای منابع در بالاترین حد خود قرار دارد. اما به دست آوردن این منابع یک کار پرخطر است و برای همه مناسب نیست. اما این کار مربوط شماست چراکه به عنوان یک Raider نام نویسی کرده اید و به دنبال منابع حیاتی پراکنده در سراسر این جهان هستید.
در بیرون از پناهگاه، خطرات زیادی شما را تهدید می کند و شما باید برای بقای خود بجنگید. ماشین های کشنده ARC در زمین  پرسه می زنند و هیچ قانونی در کالابرتا وجود ندارد، بنابراین شما باید مراقب سایر Raider ها نیز باشید.
با معامله گران در Speranza، اعتماد به سختی به دست می آید و به راحتی از بین می رود. شما باید نگهبان خودتان باشید. پس دست خالی از مرحله برنگردید.
وقتی Raider دیگری را می بینید که توسط انبوهی از پهپادهای ARC تعقیب می شود، آیا برای کشتن ماشین ها وارد عمل می شوید؟ آیا دست یاری دراز می کنید؟ یا از لوت های گرانبها خودداری می کنید و جلو نمی روید؟ تصمیم با شماست!

Embark قصد دارد تا یک تست الفا برای این نسخه راه اندازی کرده و به هر بازیکنی که در سایت ثبت نام می کند این فرصت را بدهد تا در نقش ARC ظاهر شوند، تاریخ انتشار این بازی هنوز مشخص نشده است، اما می دانیم که برای کسنول های پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری X/S و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. 

منبع: Gameinformer

همچنین مطالعه کنید
هاگوارتز لگسی پرجستجوترین بازی سال ۲۰۲۳ در گوگل بوده است!

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>