جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

استودیو آمازون گیمز نسخه بعدی بازی Tomb Raider را منتشر می‌کند

استودیو آمازون گیمز نسخه بعدی بازی Tomb Raider را منتشر می‌کند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

استودیو کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) تایید کرد که نسخه جدید بازی Tomb Raider توسط استودیو آمازون گیمز (Amazon Games) منتشر خواهد شد. تا‌به‌حال، تمامی نسخه‌های بازی Tomb Raider توسط استودیو Square Enix منتشر شده بودند. این استودیو در اوایل سال جاری میلادی یک نسخه جدید از این فرنچایز را معرفی کرد و این اولین نسخه از این سری خواهد بود که بر روی موتور قدرتمند بازی‌سازی Unreal Engine 5 ساخته می‌شود.

این فرنچایز ریبوت‌شده تاکنون موفقیت قابل‌توجهی کسب کرده است و بازی‌ها با استقبال نسبتاً خوبی از سوی کاربران مواجه شده‌اند. نسخه جدید این فرانچایز یک بازی ماجراجویی تک‌نفره و روایت‌محور است که داستان آخرین عنوان این سری یعنی Shadow of the Tomb Raider را ادامه می‌دهد.

استودیو آمازون گیمز نسخه بعدی بازی Tomb Raider را منتشر می‌کند

کریستوف هارتمن، معاون آمازون گیمز، درباره این قرارداد گفته است:

Tomb Raider یکی از محبوب‌ترین IP‌های تاریخ سرگرمی است. آمازون گیمز متعهد است که بازی‌های موردعلاقه بازیکنان را با بالاترین کیفیت، از بهترین توسعه‌دهندگان، در تمامی پلتفرم‌ها و ژانرهای مختلف ارائه کند و ما از فرصت همکاری با این توسعه‌دهنده و فرنچایز مشهور مفتخریم.

در بیانیه مطبوعاتی نیز آمده است:

بازی جدید Tomb Raider که هنوز نام رسمی آن مشخص نشده است، یک ماجراجویی تک نفره و روایت محور است که داستان لارا کرافت را در سری Tomb Raider ادامه می‌دهد. این نسخه شامل تمام عناصری است که Tomb Raider را به یکی از مورد احترام‌ترین فرنچایزهای بازی تبدیل کرده است و به بازیکنان، کنترل قهرمان این بازی یعنی لارا کرافت را می‌دهد.

این یک دوره بسیار هیجان‌انگیز برای استودیو کریستال داینامیکس است و شاید قرارداد انتشار توسط آمازون، انواع احتمالات جدیدی را برای پیشروی این فرنچایز باز کند. در حال حاضر، استودیو آمازون گیمز تنها یک قرارداد انتشار با این استودیو را تایید کرده است و جالب است که ببینیم آیا آن‌ها به انتشار بقیه نسخه‌های این سری نیز ادامه خواهند داد یا خیر.

همچنین مطالعه کنید
برای دریافت رایگان کارت «ارلینگ هالند» در بازی EA Sports FC 24 تنها چند روز فرصت دارید!

اسکات آموس، رئیس استودیوی کریستال داینامیکس، نیز گفت:

کریستال داینامیکس پس از خرید ما توسط امبراسر، فرصتی خارق‌العاده برای بازتعریف رابطه انتشاراتی برای Tomb Raider دارد. آنها به‌طور منحصر‌به‌فردی برای بازنویسی آنچه که همکاری‌های انتشار و توسعه هستند، علاقه دارند. ما مشتاق هستیم که این مسیر جدید را با هم ایجاد کنیم و با ساخت بزرگترین و بهترین بازی (Tomb Raider) فصل جدیدی را با یکدیگر شروع کنیم.

استودیو آمازون گیمز نسخه بعدی بازی Tomb Raider را منتشر می‌کند

کریستال داینامیکس با عناوین بزرگی مانند Legacy of Kain و بازی‌های اصلی TR، سابقه‌ای طولانی در صنعت بازی داشته است. استودیو آمازون گیمز نیز به دنبال افزایش قدرت انتشار خود است. دیگر قراردادهای انتشار عمده برای این استودیو نیز شامل عناوین Lost Ark (از Smilegate RPG) و Blue Protocol (از استودیو Bandai Namco) است. آمازون گیمز منابع گسترده‌ای برای تبدیل شدن به یک بازیگر اصلی در صنعت بازی دارد و جالب است که ببینیم آنها چگونه از IP‌های بزرگی مانند این استفاده می‌کنند.

منبع: Mysmartprice

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>