Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

انتشار اسکرین‌شات‌‌های جدید از مناظر زیبای بازی فاینال فانتزی 16 (+تریلر بازی)

انتشار اسکرین‌شات‌‌های جدید از مناظر زیبای بازی فاینال فانتزی 16 (+تریلر بازی)

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اگر بی‌صبرانه منتظر آشنایی با گیم پلی بازی فاینال فانتزی 16 هستید، استودیو Square Enix برای شما یک سورپرایز دیگر در آستین دارد. این بازی، که استودیو Creative Business Unit III Square Enix در حال توسعه آن است، مسلماً از زمانی که Square Enix آن را در سال 2020 معرفی کرد، در ذهن کاربران بوده است. با این حال، امروز این استودیو تصاویر چشم‌گیری از مناظر زیبای بازی فاینال فانتزی 16 را به اشتراک گذاشت. لازم به ذکر است که تریلر این بازی نیز چند روز پیش منتشر شده بود.

آن تریلر نگاه‌های جدیدی به گیم‌پلی، اطلاعات بیشتری در مورد پادشاهی‌های متخاصم از جمله Empire و جزییاتی پیرامون داستان و چهره‌های کلیدی را در قلب خود داشت. پس از آن تریلر، Square Enix چند اسکرین شات جدید از مناظر زیبای این بازی را نیز منتشر کرده که کیفیت فوق‌العاده جهان آن را به رخ می‌کشند.

انتشار بازی Forspoken تا مهر ماه سال آینده به تعویق افتاد

همانطور که می‌بینید، آنها نگاه‌های جدیدی به نقاط مختلف این جهان دارند که ما هنوز در تریلرهای فاینال فانتزی 16 آن‌ها را ندیده‌ایم (چراکه تریلرها بیشتر بر داستان و مبارزات بازی تمرکز کرده‌اند تا محیط واقعی). این اسکرین‌شات‌ها مکان‌های محلی متعددی را به نمایش می‌گذارند که احتمالاً هنگام عرضه بازی تابستان آینده، از آن‌ها بازدید خواهیم کرد.

منبع: Gameinformer

همچنین مطالعه کنید
جزئیات حجم دانلود و زمان پیش‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎دانلود بازی بتلفیلد 2042 برای PS5 فاش شد

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>