Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تصاویر رندر گوشی ریلمی سی30 (Realme C30) با یک دوربین پشتی منتشر شد

تصاویر رندر گوشی ریلمی سی30 (Realme C30) با یک دوربین پشتی منتشر شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

ریلمی گوشی‌های C35 وC31 خود را به‌ترتیب در ماه‌های فوریه و مارس معرفی کرد و انتظار می‌رود که به‌زودی از ریلمی سی30 (Realme C30) هم رونمایی کند. اکنون نیز تصاویری از این گوشی پایین‌رده منتشر شده که طراحی و گزینه‌های رنگی آن را آشکار می‌کند.

پنل جلوی ریلمی C30 شبیه به نسخه‌های C31 و C35 به‌نظر می‌رسد و دارای یک بریدگی قطره‌ای شکل برای دوربین سلفی است. با این حال، نمای قاب پشتی به چند دلیل با دو گوشی هوشمند دیگر متفاوت به‌نظر می‌رسد: اول، پنل پشتی C30 دارای طراحی شبکه‌ای عمودی است. دوم اینکه به‌طرز شگفت‌انگیز و عجیبی تنها از یک دوربین در قاب پشتی استفاده می‌کند. در این گوشی هیچگونه سنسورهای ماکرو و عمقی در کنار دوربین اصلی وجود ندارد.

در سمت راست قاب ریلمی C30، یک دکمه پاور و دکمه‌های تنظیم صدا تعبیه شده و درگاه سیم‌کارت نیز در سمت چپ قاب دستگاه قرار دارد. در پایین گوشی نیز پورت microUSB، جک 3.5 میلی‌متری هدفون، میکروفون و بلندگو قرار گرفته‌اند.

مشخصات مورد انتظار ریلمی C30 شامل یک صفحه‌نمایش 6.5 اینچی، چیپست Helio G80، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی است. این گوشی هوشمند حداقل در دو رنگ سبز و آبی عرضه خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید
گوشی ارزان قیمت تکنو پاپ 7 پرو رونمایی شد

هنوز هیچ خبری از سوی ریلمی در مورد C30 منتشر نشده است، اما احتمالاً نباید زمان زیادی تا رسمی شدن این گوشی هوشمند منتظر بمانیم.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>