جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

خودرو الکتریکی شیائومی SU7 اولترا در سه ماهه نخست 2025 روانه بازار خواهد شد

خودروی الکتریکی SU7 اولترا شیائومی در سه ماهه نخست 2025 روانه بازار خواهد شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

ماه گذشته شیائومی با رونمایی از نمونه اولیه (پروتوتایپ) خودرو الکتریکی SU7 اولترا شیائومی با توان «1548 اسب بخاری» جهان را شگفت‌زده کرد و از عرضه این خودرو در نیمه نخست سال آتی میلادی خبر داد. روز گذشته نیز لی جون (Lei Jun، مدیرعامل شیائومی) بازه زمانی عرضه این خودرو را محدودتر کرد و اعلام کرد که این کمپانی در تلاش است تا در سه ماهه نخست سال 2025 (زمستان 1403) از مدل اولترا سری SU7 رونمایی کند.

خودرو الکتریکی شیائومی SU7 اولترا در سه ماهه نخست 2025 روانه بازار خواهد شد

همچنین به گفته لی، شیائومی SU7 اولترا در حالت «پایه/ Beginner» به دست مشتریان خواهد رسید. در این رویکرد شیائومی با سنجش میزان تسلط و مهارت رانندگان، قابلیت‌های این خودرو را به‌صورت گام‌به‌گام در اختیار مالکان این خودرو قرار خواهد داد و از این طریق از ایمنی رانندگان کم‌تجربه در هنگام رانندگی اطمینان حاصل خواهد کرد.

در حالیکه اتخاذ این رویکرد از سوی شیائومی ممکن است کمی خنده‌دار به نظر برسد، باید گفت که این خودرو الکتریکی با توان «1548 اسب بخاری» قادر است “0 تا 100 کیلومتر در ساعت” را در «1.97 ثانیه» و “0 تا 200 کیلومتر در ساعت” را در عرض «5.96 ثانیه» طی کند! همچنین این خودرو از حداکثر سرعت «350 کیلومتر در ساعت» پشتیبانی می‌کند که این ویژگی می‌تواند برای رانندگان کم‌تجربه و هیجان‌زده بسیار خطرناک باشد!

لی در نهایت اظهار کرد:

نسخه نهایی شیائومی SU7 اولترا «ساختار شاسی، موتور و باتری» نمونه اولیه را به ارث برده و نسبت به برچسب قیمتی اولیه کمی گران‌قیمت‌تر خواهد بود.

منبع: Arenaev

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *