جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

آنتوتو از بنچمارک جدید خود برای خودروهای الکتریکی رونمایی کرد!

آنتوتو از بنچمارک جدید خود برای خودروهای الکتریکی رونمایی کرد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بنچمارک مشهور آنتوتو (AnTuTu) به‌تازگی از پلت‌فرم جدید خود برای آزمایش و رتبه‌بندی خودروهای الکتریکی رونمایی کرد. مشابه با سایر تست‌های این بنچمارک برای گوشی‌های هوشمند، این پلت‌فرم نیز با بررسی و انجام آزمایشات بر روی «چیپست، رم و فضای ذخیره‌سازی» تعبیه‌شده بر روی خودروهای الکتریکی به «ارزیابی عینی عملکرد سیستم اطلاعات و سرگرمی خودرو» آن‌ها می‌پردازد.

همچنین آنتوتو ضمن رونمایی از این پلت‌فرم، امتیازهای کسب‌شده توسط برخی از وسایل نقلیه‌ای را که در ماه گذشته آزمایش کرده بود را نیز منتشر کرد. در این جدول، خودروهای «زیکر (Zeekr) 007، اکسپنگ (Xpeng) X9 و مرسدس (Mercedes) EQE» به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم خودروهای الکتریکی برتر ماه می را به خود اختصاص دادند. علاوه بر این خودروهای الکتریکی نام‌آشنای دیگری همچون «اکسپنگ P7i، نیو (Nio) ET7، پولستر (Polestar) 2 و آئودی Q4 e-tron» به ترتیب در جایگاه‌های «هشتم»، «دوازدهم»، «چهاردهم» و «هفدهم» این جدول به چشم می‌خورند.

این در حالی است که جدیدترین خودرو الکتریکی کمپانی شیائومی، یعنی شیائومی SU7 (که به تازگی رونمایی شده است)، نتوانست در رقابت با سایر خودروهای الکتریکی مطرح آن‌طور که باید عملکرد موفقی را از خود به نمایش بگذارد! این خودرو با تراشه اسنپدراگون 8295 کوالکام خود توانست امتیاز «957833» را کسب کند و در رتبه چهارم جدول رتبه‌بندی فعلی قرار بگیرد. با این حال، احتمال می‌رود این رتبه‌بندی در ماه ژوئن کمی تغییر کند و شیائومی به رتبه‌های بالاتری نیز دست یابد.

در نهایت بی‌راه نیست اگر بگوییم که بنچمارک جدید آنتوتو برای خودروهای الکتریکی به زمان بیشتری برای جمع‌آوری پایگاه داده گسترده‌تر نیاز دارد و انتظار می‌رود که پس از عبور از این مرحله، رقابت جذاب خودروسازان مشهور بر سر دستیابی به رتبه برتر و کسب عنوان «سریع‌ترین سیستم اطلاعات و سرگرمی» در این پلت‌فرم را شاهد باشیم.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *